On Fri, 24 Sep 1999, Witold Owoc wrote:

> Tematem dnia jest na pewno dla wielu listowiczow
> propozycja aby uproscic, czy tez w pewnych przypadkach
> ulatwic, umozliwic powrot do utraconego obywatelstwa
> Czyz nie powinno byc tak by osoby, ktorym umowa z ZSRR
> odebrala obywatelstwo, odzyskaly je automatycznie ?

A jesli tego nie chca?
ZSRR odebrala obywatelstwo automatycznie, nie jestem pewien, czy taki
automat bylby tu wlasciwy...

Poza tym nie jest dla mnie do konca pewne, czy wszyscy stwierdzzjacy, ze
powinni miec obywatelstwo polskie, powinni je miec z urzedu... bez
jakiegokolwiek udowadniania...

Jest sporo ludzi -  Polakow ktorzych rodzice czy dziadkowie musieli
wyjechac poza granice Polski - niekoniecznie tylko w czasach komunizmu. Sa
to rowniez potomkowie przymusowych emigrantow z czsow carskich...
Ich chyba tez powinno dotyczyc ulatwianie uzyskiwaia polskiego
obywatelstwa...

> Witold Owoc
>
> P.S. W poniedzialek minelo 10 lat Poland-L.

I dlatego warto sie starac, by dyskusja (nie pyskusja) trwala...

--
Maciej Jakubowski
[EMAIL PROTECTED] http://krakwom.bci.krakow.pl/

Odpowiedź listem elektroniczym