On Tue, 28 Sep 1999, Zbigniew J Koziol wrote:

>    Witam Panstwa,
>
>    Poniewaz temat mojego ogloszenia bardzo  zblizony,  przeto  pozwole
>    sobie w tem wlasnie temacie oglaszac (zachowujac w temacie re  oraz
>    odp, internacjonalnie):
>
>    Od dzisiaj, to jest od 28 wrzesnia 1999 (czas  w  Toronto)  monopol
>    Pani Magdy Nawrockiej na ladne formatowanie tekstow  wysylanych  na
>    listy dyskusyjne przestaje istniec. Otoz zrobilem interfejs na  www
>    do ladnego formatowania:
>
>            http://www.iyp.org/cgi-iyp/myJustify.pl
>
>    Wystarczy tam skopiowac swoj oryginalny tekst  oraz  wcisnac  guzik
> [...]

Za chwile zajrze.
Opcje justowania tekstu ma uzywany przez Magde PMail,
dziala to rowniez w czysto tekstowym pine.

Pieknie justowac tekst na www mozna tez korzystajac ze stylow.
Tyle ze nie jestem pewien, czy dzialaja na kazdej przegladarce.
Style na pewno dzialaly na IE od wersji 3.0, a w Netscape chyba dopiero od
4.0

--
Maciej Jakubowski
[EMAIL PROTECTED] http://krakwom.bci.krakow.pl/