On 17 Oct 99 at 1:27, Michal Sulej wrote:

> Uprzejmie informuje, ze wlasnie kpi Pan sobie z podstawowego dogmatu wiary
> katolickiej.

    Oj nie, absolutnie sobie nie kpie. Czasem mam takie grzeszne
  zapedy, by sie smiac np. czytajac "Szwejka", licze przy tym
  na wyrozumialosc i poczucie humoru Pana Boga wieksze niz
  niektorych Jego slug ;) Byc moze latwiej mi o owe "kpiny",
  bo sa to w gruncie rzeczy moje wlasne dogmaty, z cudzych
  bym tak nie smial, a z wariacji nt. swoich jakos latwiej. Czy on
  tak bardzo "podstawowy"? Przyjecie kazdego dogmatu w gruncie
  rzeczy zaweza, bardziej sluzy podzialom wsrod ludzi niz
  Prawdzie przez wielkie P, kontakt z Absolutem mozna sobie
  wyobrazic bez wielu takich dogmatow, z drugiej strony uznanie ich
  za prawde nic zlego nie robi, odwrotnie, nieuznawanie swego czasu
  moglo napytac biedy nieuznajacemu ;)

> Zastanawiam sie do kogo wystosowac odpowiedni donos w tej sprawie. Hmmm...
> Moze do Radia Maryja? :-))))

    Licze w takim razie na obrone ze strony Zydow, liberalow... ;)

> Zycze wiec wielu wzruszen podczas ogladania "Playboya" i "Rozowej
> landrynki".

    Pan znowu mi tu imputuje jakies ogladanie, a ja doprawdy mialem
  na mysli tylko fakt wstydliwego przemilczania pewnych pozycji
  w "Gosciu". Skad Pan wie, czy nie czytam przypadkiem chetniej
  "Goscia" od ogladania "Landrynki". A Pan niech nie bedzie taki
  pruderyjny. Niech Pan zobaczy, na przyklad, takie malarstwo.
  Akty. Rzezba antyczna. Spory kawal sztuki musielibysmy
  zlikwidowac. Czlowiek jest istota cielesna, nastawiona przez
  hormony na zainteresowanie "tymi" sprawami, trzeba to
  oczywiscie kontrolowac, ale nie oznacza to zaraz zamykania
  oczu (albo striptizerek ;) Nie zebym nazywal te pokazy
  od razu sztuka (choc sa i w powaznym kinie piekne sceny
  milosne z golizna, jak chocby w filmie Kutza "Perla
  w koronie"), ale ostatnio stwierdzilem, ze striptiz niezle
  wyglada na podkladzie jednej z najnowszych piosenek Madonny.
  Jak mawia Sliwka: wiecej grzechow nie pamietam, za wszystkie
  serdecznie dziekuje ;)

> Polecam tez "Sexplozje" na RTL7 i seriale erotyczne na TVN.
> Niewatpliwie ogladanie pan smarujacych sie smietana miedzy nogami podczas
> posilku

   Kurcze, alez Pan rzeczy oglada...Bo dla mnie, to juz przesada ;)

> Michal Sulej
> tel. (48) 0 501 937 307
> [EMAIL PROTECTED]  http://www.ariadna.pl/psychologia

    Andrzej