From: "POKB Jarocin" <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Materialy do pracy

Szanowni Panstwo!
Jestem studentka IV roku Historii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w
Poznaniu. Przygotowuje prace magisterska na temat emigracji polskiej po 1981
roku, w Zakladzie Historii Gospodarczej wyzej wymienionej uczelni. Bylabym
bardzo wdzieczna za przekazanie jakichkolwiek informacji na podany temat.

Interesuje mnie rozmiar tej emigracji, jakie grupy spoleczne przybyly do
Waszego kraju, oraz jakie zawody reprezentowaly te grupy (jakie grupy byly
najliczniejsze). Szczegolnie interesuja mnie lekarze, inzynierowie oraz artysci
(pisarze, malarze, graficy, fotograficy, aktorzy, tancerze, muzycy etc.), ich
kariery zawodowe, sukcesy, kleski, rozterki oraz kontakty z Polonia, organiza-
cjami polonijnymi.

Poniewaz zasoby biblioteczne na powyzszy temat sa bardzo male, osmielilam
zwrocic sie do Panstwa.

Bardzo prosze o pomoc!

Z wyrazami szacunku
ZUZANNA  JURASZ