Pan A. Mezynski napisal:
> A wlasciwie, co pani tu robi na polskiej liscie?  Tuczy sie nienawiscia?
> Rozkoszuje dokopywaniem Polakom i katolikom?
>
> ASM
Najpierw mysle, ze nie ma sie czym tuczyc, glogowka jak na przednowku...
Jestes dziwny Andrzeju, slowo dupa Ci przeszkadza, bo obraza, a obrazac
kogos potrafisz tak latwo.
Ja bym myslal, ze jestes  jakis zartownis z ciezkim humorem
lub tanim dowcipem, gdybys skutecznie nie "wygryzl" Magdy. Andrzeju, boj
sie Boga, napij sie wodki na chandre i pisz szczerze co myslisz, ale nie
przypisuj innym domniemanych powodow dla ktorych pisza. A teraz juz nic
innego jak tylko podpisac sie pod ponizszym listem.

Andrzej Sikorski
Pani Uto,
Zapewniam Pania, ze sa osoby na tej liscie, ktorzy mysla inaczej niz ASM.
Ma Pani we mnie wiernego czytelnika, ktory zawsze z uwaga czyta Pani
postingi, wnosza inne spojrzenie na wiele spraw dyskutowanych na liscie.
Niestety w dyskusjach zbyt czesto slychac przyslowiowy tupot stop, miast
rzeczowych argumentow.
        Mam nadzieje, ze zignoruje Pani <wyskok> p. Mezynskiego i zostanie
na liscie biorac czynny udzial w dyskusji nie naginajac sie do
czyichkolwiek jedynych slusznych opinii.
K. Stys

Odpowiedź listem elektroniczym