----- Wiadomość oryginalna -----
Od: Izabela Bozek <[EMAIL PROTECTED]>
Do: <[EMAIL PROTECTED]>
Wysłano: 8 listopada 1999 08:22
Temat: A wiec mamy cenzure re zmiany

> O polnocy z niedzieli na poniedzialek 7/8 listopada usilowalam
wyslac
> ponizszy tekst na liste dyskusyjna Poland-L. Otrzymalam tekst
> informujacy mnie, ze list moj zostal skierowany do "moderatora"
listy,
> W. Owoca. Oswiadczam, ze zablokowanie mojego konta i uniemozliwienie
mi
> wysylania korespondencji na Poland - L uwazam za bezprawne i
niezgodne z
> zasadami funkcjonowania tej listy

Ale za to w pelni zgodne z TECHNICZNYMI dzialaniami listserva
Listy moga byc na Poland-l  wysylane WYLACZNIE z adresu, ktory
jest zapisany na liscie - inne zostana przeslane do moderatora
I nie jest to zadna "merytoryczna" cenzura. Zreszta zobacz - ten list
wyslalas z innego adresu niz ten, ktory zostal przeslany do
moderatora.

Jak widzisz - teraz caly Twoj list na Poland-l sie znalazl.

Natomiast co do spraw merytorycznych Twego listu - tez napisze
ale w osobnym liscie
(tu zreszta nic nie skasuje)
--
Maciej Jakubowski
ICQ UIN 969959 Petroniusz 25151739 Chata Petroniusza

> [...]
> uczestnikow listy.
>
> 2. Zgadzam sie na to, zeby administrator wybieral za mnie
> i wszystkich pozostalych uczestnikow Poland-L
> tematy dopuszczalne dla Poland-L.
>
> Izabela Joanna Bozek
>
> PS. Obecnosc innych narodowosci w obrebie Rzeczypospolitej jest tak
> dluga
> jak samo istnienie panstwa. Chluba i duma panstwowosci polskiej byla
od
> zarania jej wielonarodowsc i wielokulturowosc.Niepojmowanie faktow
> historycznych i ich konsekwencji jest rodzajem slepoty
obywatelskiej,
> ktora juz nie raz zawiodla na manowce nie tylko jednostki.

Odpowiedź listem elektroniczym