On Tue, 18 Apr 2000, Anna Niewiadomska wrote:

> O szelmostwach p. Kwasniewskiego dowiadujemy sie co chwila, czy moglby ktos
> napisac jakie zalety osobiste przedstawia soba p. Krzaklewski?
>
> Co dobrego zrobil, dlaczego jest dobrym kandydatem na prezydenta? Pytam
> calkiem powaznie - Anna Niewiadomska

- baaardzo chce byc prezydentem
- nie jest ani Walesa ani Olechowskim

przy czym ten pierwszy warunek jest najwaznieszy
przyznam sie, ze innych zalet nie widze
Moze mnie ktos oswieci, bo choc bardzo sie staram, to nie widze zadnych
jego zalet

A przyznam sie, ze jesli musialbym wybierac miedzy dwoma panami K
(a moze raczej - k(omunistami)) to wolalbym jednak Kwasniewskiego
- jako wybor mniejszego zla.

Samo przypiecie sobie latki prawicowca nie wystarczy by nim byc.
Dawniej mawiano cos o rzodkiewkach, a teraz...

--
Maciej Jakubowski
[EMAIL PROTECTED] http://krakwom.bci.krakow.pl/

Odpowiedź listem elektroniczym