> Rozumiem, ze przez "cugle" rozumie Pan "wodze".  Cugle sa niemieckim
> slowem, na ktore sa polskie odpowiedniki i w zwiazku z tym uzywanie tego
> slowa nie powinno miec miejsca w poprawnej polskiej mowie.
>
> Rafal

Zagladanie cugli, czyli ostre ograniczenia... to samo ale cugle maja
kierunek i reke ktora ja trzyma, ograniczenia sa bezosobowe i nie maja tego
smaku...

co do uzywalnosci obcych wyrazow zgadzam sie iz nie powinnismy uzywac
wyrazow obcych ....problem polega na tym iz innych nie mamy... ostatnio
mielismy dyskusje na tematy komputerowe ktore tak  w krotkim czasie
zawladnely polskim rynkiem jezykowym.. proste dwa wyrazy Microsoft - to
maly miekki, zas klik - to dwumlask - czy zdecyduje sie pan na ich
uzywanie...

nasza zaleznosc od niemcow jest faktem historycznym i cugle sa tego
pamiatka.... czy mozemy to zmienic ? mozemy probowac ale zmienic nie
sadze...

Malina

Odpowiedź listem elektroniczym