On Mon, 24 Apr 2000, Zbigniew J Koziol wrote:

> Tez nie widze lepszego rozwiazania, niz przyjecie tego slowa. "Granty"
> uzywano w Polsce juz 10 lat temu (wtedy mnie razilo, teraz juz nie).
> Wprawdzie w waskim srodowisku tylko bylo i jest uzywane. Niemniej, kazdy z
> tego waskiego srodowiska wie, o co chodzi. Mozliwe, ze jest znane szerzej.
> Slowo trudne nie jest i nie brzmi w sposob zdecydowanie nie-polski.
> zb.

Slowo nie jest polskie, ale tez i sam sposob dawania na nie pieniedzy
raczej nie jest polski.

Mozna same granty opisac jako cos zblizonego do "dotacji celowych", choc
nie jest to calkiem to samo.

Mi to slowo nie przeszkadza - moze dlatego, ze jednym z elementow mego
stroju jest "zwis meski ozdobny" - jakos wole bardziej tradycyjna,
cj\chosc i epollska - nazwe.

--
Maciej Jakubowski
[EMAIL PROTECTED] http://krakwom.bci.krakow.pl/