Anna Niewiadomska wrote:

> I tu
> nietypowa obserwacja: "Kosciol wzial tez udzial w post-komunistycznym duchu
> przedsiebiorczosci otwierajac przy parafiach restauracje, supermarkety i
> pizzerie". Musze powiedziec ze to bylo i moje niemile wrazenie przy
> pierwszej wizycie w postkomunistycznej Polsce, ale nigdy nie widzialem tego
> na pismie.

Pani/panie Anno/Michale!

A ja tego - mimo wielu lat zycia w Polsce - na OCZY nie widzialem!
Czy ktos z PT Listowiczow zna choc jeden supermarket lub pizzerie,
bedaca w posiadaniu ktorejs z polskich parafii w kraju? Co do restau-
racji, to tez jestem przekonany o ich niebycie przy parafiach, zdarzaja
sie natomiast z rzadka jakies mikro-kawiarenki czy raczej kluby do
spotkan parafialno-towarzyskich, gdzie mozna kupic cos do picia i jakies
ciacho lub t.p. Ale jest to niewatpliwy rarytas (a szkoda...).

Wiec konkretnie: gdzie pani/pan to widzieli "przy pierwszej wizycie
w postkomunistycznej Polsce"? Chetnie skonfrontuje z rzeczywistoscia!

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym