At 07:59 AM 5/12/2000 , you wrote:
[...]

>P.S. Jak powyzsze ma sie do wiadomosci z Rzeczpospolitej:
>,,Rzecznik rzadu Krzysztof Luft oswiadczyl, ze zachowanie aktorki
>   filmow porno pod Grobem Nieznananego Zolnierza zasluguje na
>   potepienie. Wczoraj po poludniu sluzby miejskie uniemozliwily
>   przebywajacej w Polsce amerykanskiej aktorce filmow porno
>   zlozenie kwiatow pod Grobem Nieznanego Zolnierza. Aktorka
>   zostawila wiec wiazanke za plyta Grobu i pozowala tam do zdjec.''
>nie jestem pewien czy chce(,) wiedziec.

A czy ona byla z pochodzenia Polka? Bo ostatnio w biuletynie XXX World dla
promotorow "gwiazd" i "gwiazdorow" reklamuje sie rozne "niezwyklosci" w
zdolnosciach szczegolnie Polek. Z pewnych wzgledow nie bede wyliczal o
jakie zdolnosci i w czym chodzi.
W kazdym badz razie, na liscie czekajacych do wziecia starletek w liczbie
87, 39 zachwala sie polskimi nazwiskami i to w pelnym brzmieniu.
Pozdrawiam,
W.G.

Odpowiedź listem elektroniczym