On Wed, 27 Sep 2000 16:09:04 +0200, Malgorzata Zajac
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Pani Ania :

>Jesli chodzi o mnie, nie czuje sie zagluszona.

    :-)

(tak zwane wywazanie otwartych drzwi).

> Uwazam Wlodka za
>raptusa, ktory trzeba czy nie trzeba rzuca przy kazdej okazji oszo-
>lomami i brunatniakami, a zreszta czym popadnie.

Mylisz sie. Ja slow  na wiatr nie rzucam. Ani bez zastanowienia.

> W moim przy-
>padku zaszlo akurat nieporozumienie (spowodowane, co sprawdzi-
>lam, nieprecyzyjnym wyrazeniem mysli w jego liscie - wywnioskowalam,
>ze bohater narodowy odnosi sie do osoby, o ktorej pisal w zadniu
>poprzedzajacym). Moja reakcja powinna jednak byc dla niego czytelna
>i powinien bez trudu zorientowac sie ze myslimy o innych osobach.
>On jednak postanowil przy okazji wylac swoja zolc na mnie.

Moze gdybys popatrzyla na tytul mojego postingu, zamiast
go zmieniac, czyniac wrazenie manipulacji, to bys nie miala
watpliwosci.

Obszedlem sie z Toba/, Malgosiu, niezwykle delikatnie.
Choc moglem napisac w swoim artykule "tkg a P-L" to co
napisalem **jeszcze** jasniej, to i z kontekstu i z naszej
juz kilkuletniej znajomosci wynikalo **niezbicie** kiedy co
o kogo chodzilo.  Nie masz usprawiedliwienia (chyba ze chcesz
zmusic nas do niskiej opinii o Twojej intekligencji.  Ale Ci
sie to tak latwo nie uda).

Powinnas po prostu przeprosic, czysto, bez zadnych ale
--tak naprawde, to nie masz wyboru.  Jestes wciaz mlodziutka,
wiec pisze Ci to wprost.

Jedna/ z jasnych kart Poland-L byl wklad Twojej Mamy, Izabelli
Wroblewskiej.  Jedna/ z wielu godnych szacunku cech, ktorymi
sie wykazala, to kultura i klasa.  Moze zapytaj swoja/ Mame, jak
w sytuacji, ktora Ci sie przydarzyla, powinnas postapic. Bym
nastepnym razem nie sugerowal na zakonczenie naszego dialogu,
zebys na jakis czas zawalesala sie w krzaki. Innej osoby, starszej,
nie uprzedzilbym.  Ale jezeli bedziesz sie upierac, to przestaniesz
dla mnie istniec, bede Cie totalnie ignorowal.  Nie mam swietej
cierpliwosci innych do internetowo rozbrykanych dzieciakow.
Twoj wybor.

>Malgorzata

Podajesz ciekawe informacje, piszesz ciekawie.  Byloby dla mnie
strata odsunac Cie poza moj horyzont.

Pozdrawiam serdecznie,

    Wlodek

PS. Bys nie miala watpliwosci, gdy wspomnialem klase/.
Oto jej kompletny brak:

"Z ludzi robi sie baranow. Ale wielu to z radoscia kupuje,
bo pomaga to rozladowac ich kompleksy, np. Andrzej Szymoszek,
czy Uta Zablocki-Berlin".

Odpowiedź listem elektroniczym