Marek Duszkiewicz wrote:

> Pani Kasiu,prosze sobie odpuscic dalsze wykladanie Jackowi
> Arkuszewskiemu kawy na lawe.Skoro nie zrozumial do tej
> pory to znaczy ,ze nie chce lub nie jest w stanie.
> Jesli ktos chcialby sobie skojarzyc nazwisko Gembarowskiego
> z twarza to jego fotke mozna podziwiac na:
> http://www.tk.pl/kch/sroda/sroda.htm
> Zwykle prowadzi srodowe "Kawa czy herbata".
> Ciekawe czy sie jeszcze tam pojawi.
> Marek Duszkiewicz

Ja juz logike tego wszystkiego przestalem rozumiec i juz nawet nie
prosze o wylozenie kawy na lawe. Gembarowski cos powiedzial, panstwo
sie z tym nie zgadzaja - zgoda, kazdy ma prawo. Ja nie wiem o co chodzi,
odmawia sie mi wyjasnien i w zwiazku z tym pozostaje mi tylko jedno:
ignorowac. Empirycznie zdolali panstwo wykazac, ze dyskusja z panstwem
nie ma sensu, bowiem nie potraficie nawet wyjasnic o co chodzi.

Przykro mi

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym