Polski

> Panie Zablocki!
>
> Moze by tak Pan zawsze bronil na tej liscie Polski i jej dobrego
> imienia,
> a nie tylko w momencie, kiedy Pan Stefan komentuje wybor Kwacha na
> nastepne
> 5 lat?

Coz, kazdego gdzie indziej boli. Ja bronie po swojemu, jesli zajdzie potrzeba.
Czasem po prostu nie widze powodu i co najwyzej wzruszam ramionami. Podobnie
czynia miliony Polakow i robia swoje.

> Gdzie Pan byl, gdy niektorzy uczestnicy tej listy wieszali psy na Polsce
> i Polakach? Nie dostrzeglem wowczas takich patriotycznych uniesien u
> Pana...

A gdzie moglem byc? "Chlalem" z tymi znad Wisly. Owszem pijemy ale za swoje i
wybieramy dla siebie a nie dla amerykanskiej Polonii. A unosimy sie
indywidualnie, jak juz wyzej wspomnialem.

> Krzysztof Borowiak

Irek

Odpowiedź listem elektroniczym