>Ze co, prosze szanownego Pana ? Uzerac sie ? A ja naiwnie
>myslalam, ze mimo wszystko sprawia Panu przyjemnosc wymiana
>uwag z kims, kto po prostu czasem (bo prawdopodobnie nie
>zawsze) ma inny poglad niz Pan.

>Malgorzata

No niestety Malgosiu, rozmowa z Toba przypomina uzeranie, pracowalas na to
dobry rok, ale doczekalas sie, ja na przyklad przestalam lubic Twoje listy
wlasnie dlatego. Obrazilas Michala, najspokojniejszego czlowieka na swiecie
( juz od ponad roku nie reaguje na Twoje listy), ma sie ochote powiedzie
jak mowila moja Babcia: "Masz racje i daj rubla". Gratulacje. Tak wlasnie
zreszta dziala zdaje mi sie cala byla opozycja, czy prawica jak wy ja
nazywacie w Polsce. Porzadni ludzie zamiast sie jednoczyc  przeciw
postkomunistom, traca czas na kopanie po kostkach innych porzadnych ludzi,
zeby pokazac ze to oni wlasnie sa NAJpoorzadniejsi! I popatrz kto Ci
basuje, to powinno Cie otrzezwic...

Pozdrowienia Anna Niewiadomska

Odpowiedź listem elektroniczym