W srode, 11 pazdziernika 2000 o godzinie 6:56 po poludniu
Pani Izabela Joanna Bozek napisala:

> (...)
> Ksiazka Libery jest zas ksiazka dla intelektualistow (nawet
> jesli jest to powiesc rozrywkowa), a tych niestety wsrod
> prawicy - powazny brak.
> (...)

Pani Bozek nie zechciala zadoscuczynic mojej prosbie i rozwinac
tego powyzszego sadu, ze wsrod prawicy brak intelektualistow
wiec moze ktos inny na tej liscie, kto sie zgadza z Pania Bozek
postaral by sie to zrobic?

Dla ulatwienia zadania wymienie kilka osob, ktore przychodza mi
do glowy, a wydaja mi sie byc prawicowymi intelektualistami.
Prosze o opinie, ktora z nich nie jest intelektualista lub nie
reprezentuje prawicy:

Edmund Burke
Roman Dmowski
Jozef de Maistre
Waldemar Lysiak
Frederic Bastiat
Stanislaw Michalkiewicz
Wladymir Bukowski
Jozef Mackiewicz
Gilbert Chesterton
Stanislaw "Cat" Mackiewicz
Milton Friedman
Henryk Sienkiewicz
Rush Limbaugh
Miroslaw Dzielski
Friedrich von Hayek
Janusz Korwin-Mikke
Ludwig von Mises
Stefan Kisielewski
Ernst Jünger
Tomasz Gabis
Mikolaj Gomez Davilla
Adam Wielomski
Alexis De Tocqueville
Artur Gorski
Antoine Rivarol

Dodatkowo prosze o wymienienie najwybitniejszych lewicowych
intelektualistow. Jedyne co mi przychodzi do glowy w tej chwili
to Marks, Engels, Lenin, Hitler, Ikonowicz ... wiecej nie
pamietam. Ale ja nie jestem intelektualista i sie nie znam.
Dlatego prosze intelektualistow zebranych na tej liscie o
pomoc.

Pozdrawiam,
Grzegorz Swiderski, http://www.datapolis.pl/grzes/
Warszawa, N52°16'48.7"-E020°56'53.7"