Anna Niewiadomska wrote:

> Ja mysle ze jedna z przyczyn decyzji H. G-W moze byc to ze nie odpowiadajej
> perspektywa kierowania  bankiem centralnym w kraju w ktorym pelna wladze
> sprawuje post-komunisci. A przciez w Polsce na to sie wlasnie zanosi, bo
> nie wyglada na to by obecny sejm potrafil zgodnie uchwalic najblizszy
> budzet, a przeciwnicy SLD wygrac potem wybory.
>
> Michal Niewiadomski

 Moj ulubieniec czolowy "intelektualista" wsrod politykow, czyli niejaki
Kalinowski
domaga sie wrecz kontroli rzadu nad NBP, chyba marzy sie drukowanie pieniedzy
na
potrzeby PSL. SLDowcy tez maja pdejscie raczej wczorajsze do polityki
monetarnej.

Moim skromnym zdaniem najlepszym prezesem NBP bedzie Grabowski. Balcerowicz
jest zbyt zaangazowany politycznie, podobnie Belka. Ale zaloze sie, ze zostanie
Belka,
bo to herbatnik Kwasniewskiego.

Radze kupowac $$!

A co powodowalo Walcujacego Gronkowca? Nie wiem, moze poprostu miala dosc.
Wolalbym jednak by zostala, no i nie ladnie odchodzic w polowie kadencji. Jak
sie
czlowiek godzi na wybor, to jest to pewne zobowiazanie.

Ale moze "Opus Dei" skierowalo ja do nowych zadan?

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym