W czwartek, 16 listopada 2000 o godzinie 8:40 po poludniu
Pani Malgorzata Zajac napisala:

> (...)
> Burzenie nie moze byc celem. Takze rzekomych mitow. Chyba Pan
> wie, ze prawdiwa sztuka jest cos pozytecznego skutecznie
> budowac.

Ale jak juz cos zostalo porzadnie zbudowane, to oprocz burzenia
tego, lub budowania nowego mozna jeszcze okopac sie i strzec
tej budowli przed barbarzyncami chcacymi ja zburzyc lub
przerobic. Przy okazji mozna naprawiac drobne uszkodzenia.
A jesli sie nie uda obronic, to zamiast budowac nowe, mozna
starac sie odbudowac to co zostalo zburzone.

Tak wlasnie postepuja konserwatysci. W Polsce maja dwa zadania:
po pierwsze bronic naszej cywilizacji, ktora jest intensywnie
burzona i odbudowac Polske taka jaka byla wtedy gdy byla
solidna i dobra budowla. W kazdym razie gdy budowanie jest
chwilowo utrudnione to lepiej strzec i przechowywac plany
dobrej, istniejacej kiedys i sprawdzonej budowli niz budowac
nie-wiadomo-co-nowego.

Pozdrawiam,
Grzegorz Swiderski, http://www.datapolis.pl/grzes/
Warszawa, czwartek, 16 listopada 2000