K. Borowiak:

> Panie Zbyszku. cooooool!
> Za minionych czasow ponad 99% glosowalo. z czego ponad 99%
> na "towarzyszy". Rok 1980 pokazal, jak to sie przeklada na
> poglady i sympatie.
> Mnie dane jw. tez bola, bo nie o taka Polske walczylem, ale
> na Gorze wiedza, co robia! Robmy uczciwie swoje, Bogu zas
> zostawmy decyzje strategiczne.
>
> Pozdrawiam
>
> Krzysztof Borowiak

Ahhh, teraz juz rozumiem. Za minionych czasow  nalezacych do tych 1%, ktorzy nie
glosowali, rowniez nazwano 'degenerowanych'.  Wiec, to zawsze ci, ktorzy nie
kieruja sie 'jedynymi sluznymi pogladami'.
Tylko nie rozumiem, o jaka Polske ktos tu walczyl.. - ale to juz moze sprawa
mentalnosci?

Uta

Odpowiedź listem elektroniczym