From: Setio Pramono <hafidz...@yahoo.com>
To: PPIBelgia@yahoogroups.com
Sent: Thursday, April 9, 2009 10:22:41
Subject: Re: [PPIBelgia] Re: Salam kenal

 Kalau saya sih waktu itu boleh langsung ke LN kok...abis dpt ID lsg ke
belanda, jerman dan france...
asal dapatnya adalah resident permit yg warna putih (dahulu sebelum berbentuk
card spt skrg). kalau resident permit yg berwarna orange (kalau skrg saya
kurang tahu masih ada apa tidak) itu tidak boleh keluar dlm jangka waktu
tertentu..
Tio
yg lagi pantau hasil pemilu...