----- Original Message -----
From: "Waldemar Dworakowski" <[EMAIL PROTECTED]>

>Raczej nie - zaczyna sie porzadkowac...

>WD
>P.S. Jakby Pan potrzebowal wiecej informacji to prosze sprawdzic
>kto byl szefem jukosu

Nie uwaza Pan ze troche pozno te porzadkowanie ,Putin doskonale informowany
przez bylych kolegow z branzy dawno mogl polozyc reke na tych "zylach zlota"
.Troche wydaje mi sie ze ktos odmawia placenia i dlatego takie reperkusje
,ci nowobogaccy juz zdazyli wykupic i kluby pilkarskie w Anglii i wiele
innych gadzetow i nagle teraz w drugiej rundzie prezydenckiej stop sie
zaczelo .Ciekawe tez co sie dzieje z takimi galeziami gospodarki jak
przemysl wydobywczy ,mysle o zlocie ,szmaragdach ,platynie i wszelkich
takich dobrach .Cos cicho o tym wszystkim ,to zastanawia .Chcialem tez dodac
ze ta grupa jakos kulturalniej wymienia poglady ,w innej ,za sama chec
prezentowania innych pogladow , np antysowieckich i podobnych, natychmiast
obrzuca sie delikwenta  inwektywami typu slugus zydowski i glupek  . Ale to
widac od poziomu listy wszytko zalezy .
pozdrawiam
juras

Odpowiedź listem elektroniczym