Sayın   pressemeldungen@lists.wikimedia.org   Merhaba,

Yeni ekonomide Global iş çevrelerine bakıldığında  üretim ve satış yanında
sektörlerin büyüme rakamları, küçülme oranları, detayda ise sebepleri dikkate
alındığında yapılması gerekenler son derece belirginleşiyor.

İlişkisel sektörler, bölgesel ve küresel gelişmeler; sanayi 4.0, kurumsal
girişimcilik, yatırımlar, istihdam, yönetim, marka değeri, birleşmeler ve satın
almalar, değişim, dönüşüm ve büyümeye yardımcı olacak yöntemler, dijitalleşme,
sosyal medyanın kullanımı, yeni müşteri tanımı, satış stratejileri ve
bütünleşik iş süreçleri, gibi gelişen kavramları, yeni pazarlar, yeni
fırsatlar, yeni iş yapış şekilleri adına rekabet hayatımızda karşımıza
çıkarıyor.

Bu kapsamda trendleri ve ileri uygulamalardan entegre pratikleri gündeme
alabilmek adına farklı sektörlerden her biri kulvarında lider konumda olan
isimleri sizler için bir araya getiriyoruz. CEO’lar, farklı kulvarlardaki
uzmanlar, uygulamacılar, danışmanlar yakın geleceğin tüm stratejik yönetim
kriterlerini bütünsel boyutuyla, doğruları ve yanlışlarıyla, yaşanmış
örnekleriyle paylaşacaklar.

10 ve 11 Mayıs tarihlerinde Istanbulda gerçekleşecek büyük buluşmamızda sizleri
de aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla
BosphorusConferences
90 216 422 9595

Vizyon Toplantıları I.
“Durgun Dönemlerde Yeni Pazarlar, Yeni Fırsatlar ve Satışları Artırmak”
10 Mayıs 2017 / 09.00 – 17.30 / DoubleTree By Hilton Kadıköy

Vizyon Toplantıları II.
“Dijitalde Müşteri Kazanımı ve Elde Tutma Yöntemlerinde Trendler”
11 Mayıs 2017 / 09.00 – 17.30 / DoubleTree By Hilton Kadıköy

Konuşmacılar (Sunum Sırası ile):

• Yavuz Onay - DEİK - Türk-Çin İş Konseyi Başkanı
• Vehbi Varlık - İnoksan Yönetim Kurulu Başkanı
• Şerif Kaynar - KornFerry Onursal Başkanı
• Serkan Koç – Cimri com CEO
• Sami Erol - Aktaş Holding CEO
• Ömer Şengüler - Global Magic Brands Yönetim Kurulu Başkanı
• Muzaffer Gölcü - General Mobile Genel Müdürü
• Melek Bar Elmas - Merlin Bilgisayar Kurucu Ortak
• Kemal Apaydın - Viralking CEO
• Hüseyin Özer - Sofra London Restaurant Sahibi
• Hakan Güldağ - Dünya Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni
• Prof. Dr. Gonca Telli Yamamoto - Maltepe Üniversitesi
• Doğan Ufuk Güneş – YASAD Başkanı
• Celal Toprak - Ekonomi Gazetecileri Derneği Başkanı
• Arkın Kol - Dolby Digital Türkiye ve Bölge Direktörü
• Alp Yarkın – Artıbarter Genel Müdürü
• Adnan Dalgakıran - Dalgakıran Kompresör Yönetim Kurulu Başkanı
• Abdullah Bozgeyik - Zirve Koordinatörü - Yönetim Danışmanı - Öğretim
Görevlisi - Yazar
• Tamer Beler - Dijital Pazarlama Danışmanı - Zirve Koordinatörü
• Didem Namver - Pegasus Havayolları Dijital Pazarlama & E-ticaret Direktörü
• Murat Kalafat - Criteo - Ülke Direktörü
• Ece Öztürk - Garanti Ödeme Sistemleri - Dijital Pazarlama Direktörü
• Sertan Eratay - R/GA Bölge Direktörü EMEA
• Mustafa Kemal Temel - Hürriyet - E-business Koordinatörü
• Murat Özkök Ohr - Skyscanner Ülke Pazarlama Müdürü
• Cihat Kültür - D&R - Online Satış Direktörü
• Abdülkerim Korucu - Karaca (KRC) - E-ticaret Direktörü
• Emek Kırbıyık – dugun com - Kurucu/CEO
• İlker Ergen - GroupM - Head of Platforms
• Renay Keskin - SEO Danışmanı
• Sarper Danış - Hype - Kurucu/CEO
• Emre Faks - Hürriyet - Dijital Deneyim ve Reklam Çözümleri Grup Koordinatörü
• Arif Molon- Klonbits Teknoloji - Kurucu/CEO
• Emre Çevik - IşıkFX - Dijital Pazarlama Müdürü
• Cüneyt Yarkın - Google E-trade Satış Pazarlama Direktörü

Kayıt ve Ayrıntılı Bilgi için:
BosphorusConferences
90 216 422 9595