Ni orang jelas sudah gila...

Dia bilang...

"Sebelum krakatau purba meletus ( Bukan krakatau yang tahun 1800 an ya ... tapi
krakatau purba yang meletus kurang lebih . . . saya ulangi . . . kurang lebih
200 tahun sebelum krakatau meletus di tahun 1800 an ....jawa dan sumatera itu
bersatu plik .... letusan krakatau purba itulah yang - konon - menjadikan jawa
dan sumatera terpisah ...">

--- In proletar@yahoogroups.com, "pinpinyuliansyah" <pinpinyuliansyah@...>