Untitled Document

Siz de yazar olun, muhabir olun...

http://www.haberajanstr.com/"; yaşama dair ne varsa haberdir "
düşüncesinden hareketle çok sesliliği egemen kılmak ve
yerelliklerde yaşananları kamuoyu ile paylaşmak istiyoruz.

Ziyaretçisinin muhabiri ve yazarı olduğu bir haber portalı sizin
kaleminizle ve objektifinizle daha da güç kanazacaktır.  Sizi
yazarlarımız ve muhabirlerimiz arasında görmekten onur duyacağımızı ifade
ediyor, aramıza hoş geldiniz diyoruz.

Kollektif Üretimin Gücü  olan http://www.haberajanstr.com/
haber, köşe yazısı, düşünce, öneri ve katkılarınızla
büyümeyi hedeflemektedir. Lütfen ziyaret ediniz ve " ben de
köşe yazarı veya muhabir olmak istiyorum " diyorsanız haberajans  ailesine
katılınız.

Aramıza tekrar hoş geldiniz.

Saygı Yalman

www.haberajanstr.com

Bu mail ile ilgilenmiyorsanız lütfen çevrenizde ilgilenenler
olabileceğini düşünerek bir yakınınıza, arkadaşınıza,
çevrenize önermenizi ve göndermenizi rica ederiz.

Kirim email ke