Salam,

Ramai yang mahu menjana pendapatan kedua.
Pilihan mereka adalah yang MUDAH, MURAH
(TAK PERLU MAINTAIN BV SETIAP BULAN
TAK PERLU BUAT JUALAN), LUMAYAN & BERTERUSAN.

Saya telah menyertai 2 Program yang ditawarkan
oleh satu Syarikat MLM yang ada kriteria diatas
Saya lakukan 95% ONLINE! sebab kekangan masa.
Tapi saya menjana RM1000 tambahan sebulan hanya
selepas bulan ke tiga menyertainya.

Program 1: Fast Start Plan.
Beli sekali produk RM165 dan saya dapat menaja.
Dapat Bonus MENAJA RM30 dan Bonus PAIRING RM20.
Ada lagi bonus UNIMATCH dan Bonus FLUSHING.

Tugas saya hanya mempromosi web utk penajaan.
Itupun 20 minit sebelum pergi kerja. Malam saya
peruntukkan 1 jam untuk melihat berapa RM masuk
ke akaun saya. Pendaftaran & penghantaran produk
dilakukan oleh pengelola.

Program 2: Al Ishtirak.
Beli sekali produk RM100 dapat pulangan RM4,368,
Beli RM1,000 dapat RM43,680. AMBIL MASA tapi yang ini
TIDAK PERLU CARI DOWNLINE...100% PASIF!
AUTOPLACEMENT!!.
Siapa masuk dulu dapat RM dahulu.

Sila baca detail Pelan Pemasaran, Pakej, Produk
Syarat2 serta cara pembayaran didalam web kami.

FAST START PLAN & AL ISHTIRAK

      Dapatkan alamat E-mel baru anda!
Rebut nama E-mel yang telah lama anda kehendaki sebelum orang lain
mendapatkannya!
http://mail.promotions.yahoo.com/newdomains/my/

Kirim email ke