ve Tamir Kursu
Başlangıç
tarihi: 22 Aralık

Süre:
80 Saat

Yer:
Beşiktaş

Eğitimin Tanımı
Cep telefonları, heskesin elinde , cebinde. Türkiye'de 50 milyon
kullanıcı ile çok büyük bir sektör
oluşturmakta. Cep
telefonlarının birçoğu artık küçük
bir bilgisayar. Cep
telefonlarının, bozulması arıza çıkarması
sonucu oluşan
tamir, bakım ve teknik servis alt bir sektör durumuna geldi. Cep
Telefonu ve PDA tamir ve servis sektörü sürekli
büyümekte. Bu
sektörde hem çalışmak hem iş kurmak
kazançlı.

        Bu eğitim, her model GSM ve mobil telefonların arıza
giderme
        işlemlerini marka ve modelin standartlarına göre
yapmayı
        öğretir. Pratik ile eğitim yapılır.
Araç ve gereçler
        tarafımızdan karşılanır.

        SEKTÖR TECRÜBESİ, EĞİTİMİMİZ
İLE SİZE AKTARILIYOR.

Eğitimin İçeriği
A. Şebeke problemlerini giderme
1. Verici
alıcı çıkış katı
2. Çıkış katı frekans ölçümü
3.
Anten lehimi yenilenmesi
4. Anten değişimi

B.
Arızalı entegre değişimi
1. Entegre sökme
teknikleri
2. Havya ekipmanı sökme aparatları
3. Flax

C.
Entegre lehimleme teknikleri
1. Kullanılan ekipmanlar

2. Lehimleme çeşitleri

D. Arızalı devre
elemanlarının değişimi
1. Tuş takımı çeşitleri

2. Tuş takımı değişimi
3. Tuş takımı değiştirme
yolları

Sitemizden
veya telefon
ile
detaylı bilgi alabilirsiniz.
0-212-236
22 18

                        www

                        akiza

                        com

                        Diğer Kurslarımız

                        Java C C# Php Python Asp Asp.netTemel Programlama Web
Tasarım Grafik Tasarım Photohop SEO(Arama Optimizasyonu) Adwords Web
Marketing Adobe Flash Addobe Flash Actionscript Addobe Flex Linux Temel Linux
Yönetim Hosting Yönetim Joomla Wordpress  Donanım

Yeni Dönem Kurs Kayıtlarımız için, Kayıt
Tarihini Kaçırmayın.

0-212-236
22 18

Kirim email ke