Salam....

Arneyusnita Zainal di sini. Semoga anda sihat sejahtera selalu. Maafkan saya
jika
kedatangan email ini mengganggu anda.

Pada kali ini, saya ingin memperkenalkan Vemma kepada anda. Ianya ditubuhkan
sejak tahun 2002 di USA dan kini mempunyai cawangan di 58 buah negara termasuk
Malaysia, Singapore, Indonesia dan Filipina di Asia
Tenggara.

Kenapa saya join Vemma?

Tentu ada sesuatu yang menarik kan,
yang membuatkan saya join Vemma... Ok, ini rahsianya.

Melakukan perniagaan Vemma agak mudah kerana ianya dilakukan 100% secara
online. Anda disediakan satu sistem yang canggih iaitu autoresponder
yang membolehkan anda mendapat downline dari seluruh dunia. Bila kita join
Vemma, Vemma akan berikan dua website.

Sebab itulah anda sentiasa mendapat email daripada Vemma yang menyatakan ada
org join bawah anda...kerana ia adalah limpahan dari upline..seronok tak dapat
duit PERCUMA?

Dalam vemma, kita berpeluang mendapat sehingga11 bonus. Bonusnya sangat
menarik dan anda berpeluang mendapat RM3800 sehingga RM95000 seminggu. Vemma
membayar secara mingguan, bukannya bulanan. Daftarlah segera untuk mendapat
kedudukan anda. Daftar
adalah percuma.

Untuk mendapat lebih info berkenaan Vemma, visit www.vemmabuilder.com/598664905

Ok, jika anda ada apa2 persoalan lain tentang Vemma, boleh balas email ini.

Sincerely yours,
arneyusnita
bt zainal

Kirim email ke