Cica dl director Cornel al cotidianului EV Z a fost fotografiat in curtea vilei lui
SOV mai saptamanile trecute. Probabil era in vizita prin curtea Vantului in drum catre
un destin mai bun. Daca ziaristii sai sunt supusi la presiuni atat de agresive, este
logic ca solutia problemei se afla (macar si partial) in curtea directorului lor , dl
Cornel, care , iata, din cand in cand o incurca cu a altor personaje de notorietate.

ilie nastase <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
In urma cu doi ani de zile, cand echipa cu care lucram la EVZ termina o ancheta despre
Zapp, clica lui Mitrea, Bittner, Marriott etc etc etc, cei doi despre care se spune ca
simpatizeaza cu semnatarii dar nu pot aparea pe lista, ne anuntau ca ancheta mai
trebuie sa astepte pana la publicare. Dadeau din umeri si spuneau: "ce vrei moshu,
ziaru' traieste din publicitate". Si ancheta ramanea ingropata deifinitiv. Era de
inteles atunci, pentru ca nistorescu era si patron, iar daca ziarul traia, traia si
el. Acuma s-au schimbat datele, si e loc de proteste. Atunci era ok, acuma nu mai
este.

Din pacate, singurii care sufera sunt ziaristii, confundati cu interesele celor care
conduc ziarul (nu neaparat al patronilor). Oricum, criza aceasta de "verticalitate" de
la EVZ mi se pare regizata si atent pregatita, pentru a impiedica eventualele
schimbari la varf anuntate in mai multe randuri in ultimele luni. Genul de protest cu
voie de la conducere. Dar cine stie, poate aduce si lucruri bune si instituie un
precedent. Poate il vedem inscris pe nistorescu in vreun sindicat, luptand pentru
dreptul ziaristului roman la verticalitate, spirit critic si constiinta, dupa ce timp
de 14 ani de zile a descurajat sistematic astfel de ziaristi.

Vlad Iorga <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Ma gandesc ca pentru ei e mai bine sa ramana in ograda lor povestea
asta, ca sa nu degenereze in mai stiu eu ce.