From: Octav <[EMAIL PROTECTED]>

> ok. sint gata sa semnez, sa prestez pentru orice cred ca e important.
faptul
> ca niste senatori trintesc o aniversare a senatului nu mi se pare ca
merita
> efortul pur si simplu. sint topicuri inclusiv in presa de o mie de ori mai
> arzatoare decit asta astfel incit kestia asta aduce mai degraba a
> diversiune.

Pai, baga aici topicuri :) faptul ca eu am pus un mesaj nu te impiedica pe
tine sa pui altele (si nici pe ceilalti sa le comenteze ;)

> parerea mea. mai ales ca la mijloc sint amestecate sindicate
> care asa cum functioneaza ele la noi sint mai degraba un pericol pentru
> democratie si o pepiniera pentru "lideri" precum Ciorbea, Mitrea ori alt
fel
> de mafioti de care colcaie toate institutiile.

N-as baga sindicatele functionarilor publici in aceeasi oala cu ale lui
Mitrea (ma rog, cu Ciorbea ma abtin) - parerea mea este ca membrii lor sunt
de alta "factura".
Iar printre "functionarii publici" n-as include-o pe acritura de la ghiseu
(btw., ai citit Statutul? ai vazut CINE se incadreaza in categoria FP?).
Imaginea mea despre FP este urmatoarea: persoana cu studii superioare (de
multe ori si cu cel putin un masterat), care a mai beneficiat de vreun
training (facut cu ceva team strainez, adica facut bine si in stilul acela
in care trainerii strainezi incearca sa ne "influenteze in bine tipul
cultural" - ca ei n-ar folosi cuvantul "schimbare") si din care o buna parte
sunt ne-politici (sau daca sunt "politici" ar dori, totusi, sa-si faca bine
meseria).
Sa ne intelegem bine: imaginea asta a mea este "de ansamblu", nu neg ca sunt
destule persoane care nu corespund ;)

Presupun ca o buna parte din aceasta categorie a acumulat adanci frustrari,
NU doar din cauza obstructionarilor de tooot felul venite din "zona
politicului", ci si pentru ca lumea ii injura intai pe EI, nu pe aia care
obstructioneaza cu ADEVARAT.

Iar faptul ca si-au ales ziua chiolhanului.... pai, ce? e la fel de buna ca
oricare alta... Crezi ca ar fi trebuit alta? care?
Mie mi se pare ok - si le doresc succes! ;)

Codruta

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM