Vad ca nu se sesizeaza NIMENI ca, prin comunicatul de presa al MMAG
(http://www.mappm.ro/informatii/PresaZilnica/tulcea.htm)
colegul de la Deutsche Welle este facut incompetent sau mincinos!!!

Mai REIAU o data articolul  lui:
http://www2.dw-world.de/romanian/corespondente/1.99311.1.html
Acolo scrie ca a discutat cu cineva de la Garda de Mediu, care a recunoscut poluarea -
acum, GM neaga???
La fel, articolul se refera si la alt coleg de lista (Adrian Boioglu)

Acu', comunicatul MMAG da de inteles ca astia doi se tzin de prostii!
Presupun ca acolo apa e curaaaata, ca lacrima.... daca ia cineva "independent" probe,
analizele nu arata nimic, da' NIMIK!

Deja eu nici nu-mi mai pun intrebarea daca e adevarat ca de la MMAG s-a telefonat la
TVR si Antena1 ca sa opreasca emisiunile pe tema asta - dar ma inreb:

1 - pe "impatimitii de mediu" nu-i intereseaza problema? Delta nu conteaza decat daca
e vorba de Bastroe???
2 - pe ziaristi nu-i intereseaza ca li se baga pumnul in gura unor colegi de-ai lor?
???????
(propusesem sa comentati - sau sa puneti materiale aici
http://www.europe.org.ro/forum/viewtopic.php?p=84#84
dar nu stiu daca am avut cui propune)

FOARTE suparata,

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM