Lovitura de imagine la targul erotic

La o saptamana dupa manifestarile de la Tebea, conducerii PSD inca ii mai tiuie
urechile
a huiduiala...
Nastase: As vrea sa dam un semnal clar ca Tebea a fost un accident.
Dan Nica: S-a notat. Un acci-dent... Dancule, cum se desparte "accident"?
Dancu: Ac-ci...
Nastase: Nu asta mi se pare important. Problema este cum eliminam capitalul negativ de
imagine. Astept propuneri.
Cozmanca: Eu zic sa mai serviti masa cu oamenii muncii. Sa se mediatizeze...
Dancu: De la orele 19,00, pe TVR, PRO TV si Antena 1...
Mitrea: Si pe Prima, garantez io...
Michi: Lasa, bre, ca pa Prima e de la sase, nu de la sapte... Da', orisicat, sefu', PRO
TV e al tau, hehehe!
Dancu: Si Antena o sa fie mereu aproape...
Nastase: Bun. Cu cine spuneai sa iau masa?
Cozmanca: Cu oamenii muncii: tarani, muncitori, intelectuali...
Michi: Ce 'telectuali, dom'le, treaba cu huiduiala se repara intr-un singur fel.
Nastase: Cum?
Michi: Trebuie o lovitura tare de imagine, una cum n-a dat nici Basescu.
Nastase: Pardon? Basescu n-a dat lovituri de imagine!
Dan Nica: ..."n-a dat lovituri de i-ma-gi-ne"... Pssst, Dancule, "n-a dat", sau "nu a
dat"?
Dancu: Oricum...
Dan Nica: S-a notat.
Michi: Pai atuncea, noteaza si asta: peste doo saptamani, in municipiu' Arad se
organizeaza primul targ erotic din Romania.
Mitrea: Hopaaa! E ca un talcioc, cum ar veni, nu? De se vinde bujii si chei de pai'spe
la
patura, este?
Michi: Cam asa ceva.
Dan Nica: Dancule, chei de pais'pe scriu cu cifre sau cu litere?!
Dancu: Depinde.
Nastase: Lasati-l pe Michi sa continue...
Michi: Eu zic ca e cea mai formidabila lovitura de imagine care am da-o, sefu'.
Nastase: Sa mergem acolo?
Michi: Exact. La haine lejere si fara girofar.
Cozmanca: Si vine popor? Ce fac ei acolo?
Michi: O-hooo! Ce sa faca, care ce poate. Se face un festival cinematografic de
specialitate, se vinde marfa care se cumpara, unii-si face pirsing.
Dan Nica: Scriu in engleza sau in romana?
Mitrea: Scrie ca-si da gauri de cercei in burice, in limbi sau p'in alte locuri ca mi-e
rusine sa zic. Am io o functionara la minister care si-a pus un fel de clips...
Nastase: Bun, dar ce mesaj transmitem?
Michi: Viguros. Ferm.
Cozmanca: Da' vin si oameni ai muncii? Ca eu zic sa luam masa cu ei.
Michi: Pai, da. Cina, nu?
Nastase: Estimati ca vine si Basescu?
Michi: Nu cre', n-are ce sa caute, omu' circula de obicei cu nevasta, basca ca-l are si
pe Stolojan pe cap. Care, asta, e mai rusinos asa, de felu' lui...
Mitrea: Va zic io c-o sa vina Gigi Becali.
Dancu: Si, foarte probabil, Lia Roberts...
Dan Nica: Pssst! Dancule, o scriu cu "te-se" sau cu "t"? In fond, e romanca, nu?
Dancu: Partial.
Nastase: Si chiar credeti ca putem da o lovitura de imagine astfel?
Cozmanca: Numa' daca-l convingem si pe Preafericitul sa vie cu noi...

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&section_id=21&article_id=97576

Declare Yourself - Register online to vote today!
http://vote.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM