Sant acri strugurii LIA ?! :)

Vam spus eu cum vine toamna si se rtermina "sezonul  estival " se duce sa-si ude
gradina de cactusi :)

Happy trails Lia !

Sper ca niciodata nu ai luat aceasta candidatura in serios .

A fost o  gluma buna  care  a meritat  osteneala .Uneori chiar ai reusit pe unii sa te
ia in serios :)

Vasile Bouleanu   .

[EMAIL PROTECTED] wrote:
Doamna Lia Roberts isi

[EMAIL PROTECTED] wrote:Doamna Lia Roberts isi retrage candidatura la Presedentia
Romaniei. Cele de mai jos din linkul,

http://www.liapentruromania.ro

Sistemul politic din Romānia este bolnav!
Poporul sufera de o maladie grava: saracia!

Constiinta ca pot face ceva pentru el ca sa-l scap de aceasta agonie, Bunul Samaritean
din mine, m-a īndemnat sa revin īn tara ca sa candidez la cea mai īnalta functie din
stat, convinsa fiind ca este nevoie de o schimbare mai ales īn rāndul clasei politice.

Am venit aici pe forte proprii, cu toata dragostea pentru poporul meu si intentia de a
face « curatenie generala ». As fi fost singura īn pozitia sa multumesc populatia si
nu partidul care m-a īmpins la putere.

Am venit sa schimb clasa politica din Romānia.

Am venit cu o dorinta arzatoare (asa cum m-am exprimat foarte plastic - «cu foc īn
mate»), de a occidentaliza Romānia, de a-i reda demnitatea si de a o scoate din abisul
coruptiei (prin puterea unica a presedintelui de a schimba total justitia), de a-i
crea o noua aura, aceea pe care o merita, a unei tari solide īn care investitorii sa
aibe īncredere sa vina, sa creeze noi locuri de munca stabile, cu un salariu care sa
reflecte valoarea reala a individului, salarii la nivel european; legi care sa
faciliteze si sa īncurajeze crearea de noi afaceri care sa conduca la formarea
adevaratei clase de mijloc - coloana vertebrala a unei societati sanatoase;

O tara īn care sa se redea demnitatea pensionarilor, cei 7 milioane de oameni care au
muncit cinstit si au contribuit toata viata la acel fond care sa le asigure o pensie
decenta (oare unde o fi acel fond !?) ;

O tara īn care tinerii sa aiba o motivatie sa doreasca sa-si construiasca un viitor īn
locul īn care s-au nascut si nu sa-l paraseasca asa cum au facut-o deja 3 milioane
dintre ei;

O tara īn care sistemul de sanatate sa fie adus la nivelul secolului 21, īn care
doctorii sa cāstige cu demnitate si nu sa stea cu māna īntinsa la pacienti, si īn care
sa nu fie blamati pentru modul jalnic de administrare al Ministerului Sanatatii ;

O tara īn care educatorii si profesorii de la orice nivel sa fie tratati si platiti
decent īncāt sa nu mai vānda examene si diplome ;

O tara īn care sa fie respectata demnitatea taranului romān care produce pentru noi
toti hrana cea de toate zilele prin a-i acorda credite si facilitati, īncurajari
materiale asa cum se īntāmpla īn toate tarile civilizate din lume, de a-i īncuraja
spiritul īntreprinzator;

O Romānie in care femeia sa fie respectata, protejata prin lege si cotata la adevarata
valoare, fara discriminare;

O tara unde religia sa-si aiba locul ei bine definit si independent;

O tara in care omul de rānd sa aiba libertatea financiara si sa poata gāndi mai
departe decāt ziua de māine ;

Asta ti-am dorit eu tie, dulce Romānie!

Prin retragerea candidaturii, Lia Roberts nu pierde nimic, dimpotriva, a cāstigat o
experienta unica, aceea de a cunoaste situatia reala a Romāniei, direct, si nu din
rapoarte si relatari. Dar, s-a pierdut acea sansa unica de a revitaliza, energiza,
reīnvia, reconstrui, o Romānie a secolului 21 si de a aduce romānii la un nivel de
gāndire, acela al mileniului III, al acelei Europe īn care doresc atāt de mult sa fie
acceptati, s-a pierdut ocazia venirii acelui « suflu nou » pe care numai eu puteam
sa-l aduc.

Pentru ca nu este suficient sa fii īmpins īntr-o lume noua tie, trebuie sa fii
pregatit mental ca sa te adaptezi, sa supravietuiesti si sa fii productiv si
competitiv īn ea.

Doresc sa le multumesc celor multi, peste 300,000 de oameni care si-au manifestat
dorinta pentru o schimbare radicala īn Romānia. (Strāngerile de māini si solidaritatea
noastra īn gāndire sunt ceva sfānt si le voi purta īn suflet pentru totdeauna). Din
pacate, acestia nu suntem īn numar suficient pentru a face o diferenta īn noiembrie la
alegeri.

Dumneavoastra, cei ce aveti o gāndire de avangarda, aveti o munca grea de acum īncolo
si anume aceea de a-i lamuri pe ceilalti ca trebuie sa īsi schimbe mentalitatea si sa
paseasca īn secolul 21 daca vor sa supravietuiasca atāt moral cāt si fizic īntr-o
Europa īn care doresc sa fie acceptati.

Prin luarea acestei decizii raspund si acelora care, īn mod pripit si rau intentionat,
m-au catalogat drept «iepurele din palarie al PSD-ului». Deoarece vreau ca poporul
sa-si aleaga conducatorii pe care si-i doreste nu vreau ca prin participarea mea la
alegeri sa creez un dezechilibru īnclinānd balanta.

Eu sunt una singura, am revenit īn tara mea cu toata dragostea, cu tot avāntul,
punāndu-mi proprii bani la bataie ca sa lupt cu un sistem care este total ostil
oricarui independent, doar ca sa realizez dezideratele poporului meu, fara vreun
interes personal de nici un fel.

Am venit 95 la suta din drum, sacrificānd o cariera politica pentru care am muncit un
sfert de secol īn SUA, tara cea mai democratica din lume, dorind sa merg pāna la capat
cu acest sacrificiu : renuntarea la cetatenia americana odata devenita Presedintele
Romāniei (putini stiu acest lucru).
Dar ultimii 5 la suta erau ai dumneavoastra. Repet, eu nu am pierdut nimic, as fi mers
pāna la capat daca erau sorti de izbānda, dar cei mai multi dintre dumneavoastra nu au
recunoscut aceasta sansa unica a Romāniei de a se redresa īn proprii ochi si cei ai
lumii īntregi, sansa de a lasa mostenire copiilor si nepotilor, sansa de a fi māndri
ca au avut curajul sa fi fost participanti la acest act istoric. Conform sondajelor
actuale, electoratul este īmpartit aproape egal īn proportie de 40 la suta  si 40 la
suta īntre cei doi poli de putere, deci nu exista loc pentru un al treilea candidat,
cu adevarat independent.

Este important sa stii cānd sa te opresti, sa-ti evaluezi sansele si sa iei o hotarāre
īn consecinta. Am venit ca sa cāstig, nu ca sa cumpar presedintia Romāniei, ca
independent, fara nici o legatura ideologica sau de interese cu trecuta sau cu
prezenta clasa politica din Romānia.

Am venit ca sa cāstig presedintia pentru dumneavoastra. Dar asa cum se arata
lucrurile, va ramāne ostateca unui partid sau altul cānd, de fapt, conform
Constitutiei tarii ar trebui sa fie deasupra lor, independenta. Mediul politic nu este
interesat īn eficientizarea procesului de dezvoltare ci īn interesele personale de
parvenire cu orice pret.

Democratia īn Romānia este aproape inexistenta!

Clasa politica romāneasca, din pacate, nu este pregatita la acest moment pentru a
tolera candidatura unui independent de anvergura.

Sistemul politic m-a tinut departe de dumneavoastra, alegatorii. Nu am avut acces la
posturile nationale desi aparitia se facea platita cu bani grei, am fost refuzata
recent, īn scris, de doua ori, īn timp ce candidatii partidelor majore īsi faceau
campanie electorala. Detin informatii certe ca anumiti oameni politici care
controleaza institutii media au instituit un adevarat embargo mediatic la adresa mea.

Este important pentru dumneavoastra daca presa este libera ?
Suntem tot la stadiul īn care acceptam sa ni se spuna ce sa citim si ce sa ascultam ?

Prin acest refuz facut mie, este exact ce vi s-a īntāmplat dumneavoastra, ca si cum
ati fi incapabili sa decideti singuri. De aceea, poate, se face un efort extraordinar
sa se inventeze diverse moduri de a fura voturi, tot ca sa se decida pentru
dumneavoastra !

Īn plus, noua Lege electorala care permite alegatorilor calificati din strainatate sa
voteze doar la ambasade este un nou mod de a obstructiona alegatorii din diaspora
sa-si exercite dreptul garantat de Constitutie si astfel sa limiteze accesul acestora
la candidatura mea.

Am fost sabotata īn cel mai josnic mod la strāngerea de semnaturi (drept garantat de
lege), īncercānd sa mi se strecoare mii de semnaturi care erau īn fapt false, numele
si datele erau dintr-o baza de date si semnaturile īn consecinta - false. Eu nu
tolerez frauda, nu intentionez sa devin parte din problema. Acest lucru va fi dus īn
justitie. Cu toate acestea, am reusit sa strāngem numarul necesar de semnaturi. Pentru
acest efort masiv doresc sa le multumesc tuturor acelora care mi-au acordat īncrederea
si carora le voi ramāne pe veci recunoscatoare. Daca am fi fost mai multi, ĪMPREUNA,
am fi putut face diferenta.

Am venit ca sa cāstig pentru dumneavoastra, nu pentru mine !
Nu pot cāstiga īntr-un sistem care īmi este potrivnic, asadar, nu voi candida. Īmi voi
continua munca de Consul Onorific. Voi ramāne o luptatoare pentru promovarea si
sustinerea intereselor tarii mele si ori de cāte ori voi avea ocazia voi contribui la
īmbunatatirea imaginii Romāniei asa cum am facut-o si pāna acum, inclusiv ajutānd-o sa
intre īn NATO.

Daca rezultatele alegerilor din noiembrie vor demonstra ca poporul romān este hotarāt
sa aleaga alta cale decāt cea impusa de actualii politicieni, o cale adevarata spre
democratia occidentala, eu sunt dispusa sa revin oricānd.

Va veni si ziua cānd Romānia va dori adevarata libertate si democratie si sa priveasca
spre vest nu catre est! Iar cānd aceasta zi va veni, voi fi alaturi de dumneavoastra
ca sa va servesc cauza. Pentru ca trebuie sa servesti cu adevarat o cauza ca sa fii
conducator!

Sper ca data viitoare cānd cineva sincer va dori sa ajute cu adevarat si dezinteresat
tara asa cum doresc eu, si care va fi obstructionat la modul la care eu am fost
īmpiedicata sa ajung la dumneavoastra, veti iesi īn strada si va veti impune punctul
de vedere īn mod vehement pentru ca nepotii si copiii dumneavoastra sa nu mosteneasca
un astfel de sistem.

Sa nu lasam ca cei care si-au dat viata īn '89 sa fi murit īn zadar!

Īnca odata, multumesc acelora care au crezut īn candidatura mea si īn reusita ei,
acelora care au fost de la īnceput alaturi de mine, acelora care mi s-au alaturat pe
parcurs si acelora care sunt īnca alaturi de mine īn aceste momente grele.

Dumnezeu sa aiba īn paza Lui poporul romān!
Dumnezeu sa binecuvānteze Romānia!

      Yahoo! Groups Sponsor

Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

Vasile Bouleanu .

Desteapta-te romane ! Esti singur pe lume.
http://www.greek-catholic.ro/memorandum/

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM