Unde esti mai ala care o acuzai pe Lia in paranoia ta de ligau
iliescian ca e pe mina cu PSDul sau o facatura PSD?Unde esti mai ala
care iti aruncai teoriile conspirationiste cu Lia?Ti-a revenit
glasul, hai?Nu ti-e mai rusine ca ai acuzat pe nedrept un om care
avea intentii bune si nici macar acum nu-ti recunosti greselile
continuind sa improsti venin?
Dorin

--- In [EMAIL PROTECTED], VB <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Sant acri strugurii LIA ?! :)
>
> Vam spus eu cum vine toamna si se rtermina "sezonul  estival " se
duce sa-si ude gradina de cactusi :)

> Happy trails Lia !
>
> Sper ca niciodata nu ai luat aceasta candidatura in serios .
>
> A fost o  gluma buna  care  a meritat  osteneala .Uneori chiar ai
reusit pe unii sa te ia in serios :)

> Vasile Bouleanu   .
>

> [EMAIL PROTECTED] wrote:
> Doamna Lia Roberts isi
>
> [EMAIL PROTECTED] wrote:Doamna Lia Roberts isi retrage candidatura
la Presedentia Romaniei. Cele de mai jos din linkul,

> http://www.liapentruromania.ro
>

> Sistemul politic din Romānia este bolnav!
> Poporul sufera de o maladie grava: saracia!
>
> Constiinta ca pot face ceva pentru el ca sa-l scap de aceasta
agonie, Bunul Samaritean din mine, m-a īndemnat sa revin īn tara ca
sa candidez la cea mai īnalta functie din stat, convinsa fiind ca
este nevoie de o schimbare mai ales īn rāndul clasei politice.

> Am venit aici pe forte proprii, cu toata dragostea pentru poporul
meu si intentia de a face « curatenie generala ». As fi fost singura
īn pozitia sa multumesc populatia si nu partidul care m-a īmpins la
putere.

> Am venit sa schimb clasa politica din Romānia.
>
> Am venit cu o dorinta arzatoare (asa cum m-am exprimat foarte
plastic - «cu foc īn mate»), de a occidentaliza Romānia, de a-i reda
demnitatea si de a o scoate din abisul coruptiei (prin puterea unica
a presedintelui de a schimba total justitia), de a-i crea o noua
aura, aceea pe care o merita, a unei tari solide īn care investitorii
sa aibe īncredere sa vina, sa creeze noi locuri de munca stabile, cu
un salariu care sa reflecte valoarea reala a individului, salarii la
nivel european; legi care sa faciliteze si sa īncurajeze crearea de
noi afaceri care sa conduca la formarea adevaratei clase de mijloc -
coloana vertebrala a unei societati sanatoase;

> O tara īn care sa se redea demnitatea pensionarilor, cei 7 milioane
de oameni care au muncit cinstit si au contribuit toata viata la acel
fond care sa le asigure o pensie decenta (oare unde o fi acel
fond !?) ;

> O tara īn care tinerii sa aiba o motivatie sa doreasca sa-si
construiasca un viitor īn locul īn care s-au nascut si nu sa-l
paraseasca asa cum au facut-o deja 3 milioane dintre ei;

> O tara īn care sistemul de sanatate sa fie adus la nivelul
secolului 21, īn care doctorii sa cāstige cu demnitate si nu sa stea
cu māna īntinsa la pacienti, si īn care sa nu fie blamati pentru
modul jalnic de administrare al Ministerului Sanatatii ;

> O tara īn care educatorii si profesorii de la orice nivel sa fie
tratati si platiti decent īncāt sa nu mai vānda examene si diplome ;

> O tara īn care sa fie respectata demnitatea taranului romān care
produce pentru noi toti hrana cea de toate zilele prin a-i acorda
credite si facilitati, īncurajari materiale asa cum se īntāmpla īn
toate tarile civilizate din lume, de a-i īncuraja spiritul
īntreprinzator;

> O Romānie in care femeia sa fie respectata, protejata prin lege si
cotata la adevarata valoare, fara discriminare;

> O tara unde religia sa-si aiba locul ei bine definit si independent;
>
> O tara in care omul de rānd sa aiba libertatea financiara si sa
poata gāndi mai departe decāt ziua de māine ;

> Asta ti-am dorit eu tie, dulce Romānie!
>
> Prin retragerea candidaturii, Lia Roberts nu pierde nimic,
dimpotriva, a cāstigat o experienta unica, aceea de a cunoaste
situatia reala a Romāniei, direct, si nu din rapoarte si relatari.
Dar, s-a pierdut acea sansa unica de a revitaliza, energiza, reīnvia,
reconstrui, o Romānie a secolului 21 si de a aduce romānii la un
nivel de gāndire, acela al mileniului III, al acelei Europe īn care
doresc atāt de mult sa fie acceptati, s-a pierdut ocazia venirii
acelui « suflu nou » pe care numai eu puteam sa-l aduc.

> Pentru ca nu este suficient sa fii īmpins īntr-o lume noua tie,
trebuie sa fii pregatit mental ca sa te adaptezi, sa supravietuiesti
si sa fii productiv si competitiv īn ea.

> Doresc sa le multumesc celor multi, peste 300,000 de oameni care si-
au manifestat dorinta pentru o schimbare radicala īn Romānia.
(Strāngerile de māini si solidaritatea noastra īn gāndire sunt ceva
sfānt si le voi purta īn suflet pentru totdeauna). Din pacate,
acestia nu suntem īn numar suficient pentru a face o diferenta īn
noiembrie la alegeri.

> Dumneavoastra, cei ce aveti o gāndire de avangarda, aveti o munca
grea de acum īncolo si anume aceea de a-i lamuri pe ceilalti ca
trebuie sa īsi schimbe mentalitatea si sa paseasca īn secolul 21 daca
vor sa supravietuiasca atāt moral cāt si fizic īntr-o Europa īn care
doresc sa fie acceptati.

> Prin luarea acestei decizii raspund si acelora care, īn mod pripit
si rau intentionat, m-au catalogat drept «iepurele din palarie al PSD-
ului». Deoarece vreau ca poporul sa-si aleaga conducatorii pe care si-
i doreste nu vreau ca prin participarea mea la alegeri sa creez un
dezechilibru īnclinānd balanta.

> Eu sunt una singura, am revenit īn tara mea cu toata dragostea, cu
tot avāntul, punāndu-mi proprii bani la bataie ca sa lupt cu un
sistem care este total ostil oricarui independent, doar ca sa
realizez dezideratele poporului meu, fara vreun interes personal de
nici un fel.

> Am venit 95 la suta din drum, sacrificānd o cariera politica pentru
care am muncit un sfert de secol īn SUA, tara cea mai democratica din
lume, dorind sa merg pāna la capat cu acest sacrificiu : renuntarea
la cetatenia americana odata devenita Presedintele Romāniei (putini
stiu acest lucru).
> Dar ultimii 5 la suta erau ai dumneavoastra. Repet, eu nu am
pierdut nimic, as fi mers pāna la capat daca erau sorti de izbānda,
dar cei mai multi dintre dumneavoastra nu au recunoscut aceasta sansa
unica a Romāniei de a se redresa īn proprii ochi si cei ai lumii
īntregi, sansa de a lasa mostenire copiilor si nepotilor, sansa de a
fi māndri ca au avut curajul sa fi fost participanti la acest act
istoric. Conform sondajelor actuale, electoratul este īmpartit
aproape egal īn proportie de 40 la suta  si 40 la suta īntre cei doi
poli de putere, deci nu exista loc pentru un al treilea candidat, cu
adevarat independent.

> Este important sa stii cānd sa te opresti, sa-ti evaluezi sansele
si sa iei o hotarāre īn consecinta. Am venit ca sa cāstig, nu ca sa
cumpar presedintia Romāniei, ca independent, fara nici o legatura
ideologica sau de interese cu trecuta sau cu prezenta clasa politica
din Romānia.

> Am venit ca sa cāstig presedintia pentru dumneavoastra. Dar asa cum
se arata lucrurile, va ramāne ostateca unui partid sau altul cānd, de
fapt, conform Constitutiei tarii ar trebui sa fie deasupra lor,
independenta. Mediul politic nu este interesat īn eficientizarea
procesului de dezvoltare ci īn interesele personale de parvenire cu
orice pret.

> Democratia īn Romānia este aproape inexistenta!
>
> Clasa politica romāneasca, din pacate, nu este pregatita la acest
moment pentru a tolera candidatura unui independent de anvergura.

> Sistemul politic m-a tinut departe de dumneavoastra, alegatorii. Nu
am avut acces la posturile nationale desi aparitia se facea platita
cu bani grei, am fost refuzata recent, īn scris, de doua ori, īn timp
ce candidatii partidelor majore īsi faceau campanie electorala. Detin
informatii certe ca anumiti oameni politici care controleaza
institutii media au instituit un adevarat embargo mediatic la adresa
mea.

> Este important pentru dumneavoastra daca presa este libera ?
> Suntem tot la stadiul īn care acceptam sa ni se spuna ce sa citim
si ce sa ascultam ?

> Prin acest refuz facut mie, este exact ce vi s-a īntāmplat
dumneavoastra, ca si cum ati fi incapabili sa decideti singuri. De
aceea, poate, se face un efort extraordinar sa se inventeze diverse
moduri de a fura voturi, tot ca sa se decida pentru dumneavoastra !

> Īn plus, noua Lege electorala care permite alegatorilor calificati
din strainatate sa voteze doar la ambasade este un nou mod de a
obstructiona alegatorii din diaspora sa-si exercite dreptul garantat
de Constitutie si astfel sa limiteze accesul acestora la candidatura
mea.

> Am fost sabotata īn cel mai josnic mod la strāngerea de semnaturi
(drept garantat de lege), īncercānd sa mi se strecoare mii de
semnaturi care erau īn fapt false, numele si datele erau dintr-o baza
de date si semnaturile īn consecinta - false. Eu nu tolerez frauda,
nu intentionez sa devin parte din problema. Acest lucru va fi dus īn
justitie. Cu toate acestea, am reusit sa strāngem numarul necesar de
semnaturi. Pentru acest efort masiv doresc sa le multumesc tuturor
acelora care mi-au acordat īncrederea si carora le voi ramāne pe veci
recunoscatoare. Daca am fi fost mai multi, ĪMPREUNA, am fi putut face
diferenta.

> Am venit ca sa cāstig pentru dumneavoastra, nu pentru mine !
> Nu pot cāstiga īntr-un sistem care īmi este potrivnic, asadar, nu
voi candida. Īmi voi continua munca de Consul Onorific. Voi ramāne o
luptatoare pentru promovarea si sustinerea intereselor tarii mele si
ori de cāte ori voi avea ocazia voi contribui la īmbunatatirea
imaginii Romāniei asa cum am facut-o si pāna acum, inclusiv ajutānd-o
sa intre īn NATO.

> Daca rezultatele alegerilor din noiembrie vor demonstra ca poporul
romān este hotarāt sa aleaga alta cale decāt cea impusa de actualii
politicieni, o cale adevarata spre democratia occidentala, eu sunt
dispusa sa revin oricānd.

> Va veni si ziua cānd Romānia va dori adevarata libertate si
democratie si sa priveasca spre vest nu catre est! Iar cānd aceasta
zi va veni, voi fi alaturi de dumneavoastra ca sa va servesc cauza.
Pentru ca trebuie sa servesti cu adevarat o cauza ca sa fii
conducator!

> Sper ca data viitoare cānd cineva sincer va dori sa ajute cu
adevarat si dezinteresat tara asa cum doresc eu, si care va fi
obstructionat la modul la care eu am fost īmpiedicata sa ajung la
dumneavoastra, veti iesi īn strada si va veti impune punctul de
vedere īn mod vehement pentru ca nepotii si copiii dumneavoastra sa
nu mosteneasca un astfel de sistem.

> Sa nu lasam ca cei care si-au dat viata īn '89 sa fi murit īn zadar!
>
> Īnca odata, multumesc acelora care au crezut īn candidatura mea si
īn reusita ei, acelora care au fost de la īnceput alaturi de mine,
acelora care mi s-au alaturat pe parcurs si acelora care sunt īnca
alaturi de mine īn aceste momente grele.

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM