--- In [EMAIL PROTECTED], "Alexandru Marian Toniuc"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Merge site-ul. Merita citit editorialul lui Nistorescu de astazi in
> care il face retardat si cretin pe Ilici :)))
>
> Lamentabil Teodorescul. Si umflatul asta unsuros e ministru
culturii in Ro. Si cultelor pe deasupra.

De la fosti colegi de-ai lui de liceu am auzit, ani in urma, ca
umflatu' asta ar fi avut prin perioada liceului pronuntate apucaturi
pede:)Poate asa se explica ca a fost "numit in cabinet" de catre
bombonel!

> Imi vine iar sa emigrez in Canada.

Trist, ca asa vor ramine ei sa-si faca de cap:(
Dorin

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM