--- In [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED] wrote:
> capitole de aderare la UE
>
> Cea mai importanta conditie este justitia pe care Ilescu cu Nastase
si ai
> lor nu o vor libera, inamovibila, din motive lesne de inteles,
deoarece in
> cazul ca justitia este declarata prin legea fundamentala libera,
> inamovibila, nu se vor mai putea amesteca pentru a apara marea
coruptie
> regizata tocmai de ei si comisa de ei insisi, atunci vor trebui sa
justifice
> de unde vin averile pe care le-au acumulat, atat ei de la varf, cat
si asa zisii baroni, membrii bandei.
> GGane

Perfect adevarat!Asta va fi capitolul la care vor trage de timp cit
mai mult posibil incercind sa insele pe oficialii EU.Domnul Gane a
scapat un lucru important care nu trebuie uitat:ilici si poponel se
tem sa lase justitia libera si pentru ca asa ei ar putea fi judecati
pentru mineriade, decembrie 89, fosta activitate din PCR, plus
mitingurile din anii 90 cind trimiteau militienii sa ciomageasca
studentii.
Dorin

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM