--- In [EMAIL PROTECTED], "Octav" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> componenta relationala, complementaritate, prezervare, turism
identitar.
> scuturati un pic termenii astia si vedeti ca nu prea ramine nimic

mah, Octav! de CE esti tu rau cu oamenii astia?
!!!?
Macar mai invat si eu termeni noi de folosit in proiecte care PRIMESC
finantare :-p - nu ca alea pe care le-am facut pentru zone de munte
si diverse kestii - si care cica "n-au evidentiat clar" :-p

ofofof! :)

Codruta

p.s. domne, mai taie si tu parti din citatele alea luuungi cand dai
reply, zau asha..... ca (apropo de discutia de ieri) asta a fost unul
din motivele pentru care l-am moderat, pe vremuri, pe Dl. Bouleanu ;)

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM