--- In [EMAIL PROTECTED], "Octav" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

apoi strecurind cite un rindusor intre 7 paragrafe
> indigeste l-am chinuit pe respectiv cu propria logoree.

da, mai - da' ne-ai chinuit si pe noi ;))
Noi CE vina aevam? ;))

> nu mai spun ca am
> pus toate semnele de reply manual, asa ca ma pardon, nu era lene sau
> nesimtire,

aaaoleeeuuuuu! ai facut TU asta pentru noi? ;)) pai, tre' sa-ti dam
un premiu de la lista ;))
(apropo: ma gandeam azi printr-unul din cele tzashpe taxiuri la Dl.
Bjola, la tricourile-protest, la niste proiecte abandonate - si, pen'
ca veni vorba, mai ai matritele alea de tricouri?)

> sau daca era, nu era din partea mea. despre mesajul cu moderarea
> si ce mai vorbim noi pe la o sticla de bere parca te jeluisesi acu'
citeva
> luni ca de ce transpare pe lista. vezi ca se mai intimpla.

Pai, da' NU-i un secret ca unii din noi se mai intalnesc pe la beri :
( chiar si afara intalnirilor "de grup")
Chiar ma gandeam s-o mai invit si pe Francesca ;)
:-p
La urma-urmelor, din partea mea, pot sa anunt 99% din intalniri - da'
VINE lumea? ca, de la propunerea aia cu Irlanda (unde am putea, intr-
adevar, sa invatam "la mama lui" ce-i aia "protest") io n-am mai
vazut reactii la propunerea de intalnire X-(
unde? cine? cand? cum?
(si uite, acum imi dau seama ca nici pe aladin nu l-am mai vazut
scriind :(

> propriul mesaj. apel catre toata lista: ce Dumnezeu
inseamna "Erlebnisraum"?
> Dau o bere cui imi raspunde primul, oricit m-as fi scuipat intre
ochi cu
> respectivul.

Pai, DACA iti raspunde chiar Miroslav? ;))

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM