Precizez ca referirea mea la "limba de lemn" era (in special) in legatura cu
declaratia referitoare la Ocnele Mari.
Daca ceea ce s-a intamplat acolo a fost ca urmare a "anticiparii cu mult
immp in urma" si "actiunile au fost gestionate in mod competent", eu nu mai
pot decat sa ma intreb cu groaza CE s-ar intampla intr-un moment de
"scapare"/"incompetnta" :(

Nu stiu daca va amintiti komunikatele Prefectului (la TV), kum ka acolo
totul e in regula si oamenii pot sta linistiti, in timp ce, dupa doar o ora,
apa le navalea in case X-(((

Oricum, chestia cu "cel mai mare lac sarat" miroase a turism navalnic tip
Spagathon.... dar n-am vazut NIMIC despre motorina bagata in caverna - dar
mai ales despre aia care trebuia bagata dar NU s-a bagat!!! X-(((

Asa ca D-na Speranta se poate lauda, eventual, ca a mai spalat niste
jurnalisti pe creier

Codruta

> Cu aceasta ocazie, Directorul APM Valcea, dl. Horia Popescu, a declarat
> "Ceea ce s-a intamplat la Ocnele Mari a fost anticipat cu mult timp in
urma
> iar actiunile de acolo au fost gestionate in mod competent. In acest
moment
> se lucreaza pentru prabusirea controlata, treptata a cavernei Socon.
> Punandu-se un mare accent pe reconstructia ecologica, in aceasta zona se
va
> realiza unul dintre cele mai mari lacuri cu apa sarata din Europa,
devenind
> [...]

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM