Nu ca as vrea sa iau apararea ciocoiului nastase pe care nu-l suport
de nici un fel, dar articolul asta e jalnica maculatura nationalist-
suburbana de 2 lei care nu merita nici macar citita, d'apoi si
citata.Parerea mea e ca numai indivizii putini la minte si cu
preocupari pseudo-intelectual de mahala isi pot pierde timpul redind
astfel de nimicuri.Ceva comentarii mai jos:

--- In [EMAIL PROTECTED], "Alexandru Toniuc" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> [...]
Pentru a
> copiii
> asigura
> dotati
Deoarece

Comandantul
> ai
Mihai, care
cuvenite.

Daca era bun si destept la invatatura de ce se mai vorbeste porceste
in urma lui?Poate aia care scriu articolul il invidieaza ca ei erau
bolovani si submediocri la invatatura.Apoi daca cineva cunoaste
citusi de putina istorie ar trebui sa-si aminteasca ca un asa copil
de trupa a fost si maresalul Antonescu, tot un fel de orfan ridicat
in viata de armata.Ce o fi rau ca un copil n-a avut alta sansa in
viata decit sa mearga pe drumul pe care l-a indreptat armata?

Pai cum ca parca mai sus zice ca era "puradel"?Acum reiese ca
tziganul a "romanizat" magazine evreiesti deci era calau.Si noi care
stiam ca tziganii au fost victime in WWII.Cum naiba le intorc unii
dupa bunul plac numai sa caute mizerii si in viata bunicilor si
strabunicilor?

> evreilor

Deci pina acum si romanii sint demni de scriba ca au simtul
smecheriei, si evreii si tziganii.Pai care mai ramine fratilor care
sa nu merite ocara autorului articolului astuia de maculatura?

Rosie. Slt.
strigat "hotu'", a
> fugit
Dragomir
> frica,

Adica dupa ce ca i s-au furat lucrurile despre care nu se dovedeste
cu nimic ca ar fi fost facute asa cum se spune prin "smecherii", dupa
ce e dat afara din armata, dupa ce e luat la ancheta la MAI unde
presupunem ca nu l-au indopat cu prajituri si bomboane ci il
ciomagira nitzelus de ii indreptara oscioarele, mai ca ni se cere la
final sa-l aplaudam pe tovarasul Walter Roman ca a dat "ciocoiul"
afara, desi singurul lucru cert care rezulta pina aci e ca "ciocoiul"
fusese sef de promotie la liceul militar unic in Romania de atunci
unde nu se spune de fapt ca fusese coleg de clasa chiar cu Maria Sa
Regele, sef de promotie la scoala miltara, si decorat de catre insusi
regele Mihai.Al naibi ciocoiul militar.Bine i-a facut tovarasul
Walter Roman!Traiasca tovarasii veniti de la Moscova care stiura ei
sa vina de hac imperialistilor din Romania care asupreau tara si de
fapt erau smecheri tzigano-evreo-romani!

Astfel, fostii

aviditatea de

> Gheorghe
Gush, de
> īntr-un

Ce sa mai spunem fratilor?Asta de a scris articolul pare sa fi trait
chiar in casa cu ei ca prea le stie pe toate.

Mai departe despre Nastase sa zica ce vor, dar treaba asta cu
invectivele despre parinti si mincat ceva pe piine fara rusine despre
trecutul rudelor, aduce ca doua picaturi de apa cu regimul stalinist
cind oamenii erau desfiintati doar dupa banuieli si li se inventau
trecuturi degradante pentru toate rudele incepind cu parintii.

Nu ced ca mai are sens sa mai punctez ca articolul asta intr-o mare
masura e un simplu gunoi a la Romania Mare.
Dorin

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM