Un instructaj cu trageri din pozitia 69 mi s-ar parea, totusi,
benefic, atat pentru mediu cat si pentru sanatate ;)

De "dezvoltarea talentelor personale" (nu gasesc un termen potrivit
pentru "skills" nici nu mai vorbesc, e evidenta ;)

--- In [EMAIL PROTECTED], "sauzimdebine" <[EMAIL PROTECTED]>

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM