--- In [EMAIL PROTECTED], Petru K <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> s-a desfasurat la Muzeul Taranului Roman prima editie a Targului
Minoritatilor.
> Exista, intr-adevar, un stand cu sticle cu vin (VINCON) si singurul
fel "specific" era "kurtoscalacs" pregatit la fata locului unde era,
intr-adevar, o coada imensa care mi-a amintit instantaneu de cele 4
oua de pe vremea lui Ceuasescu (care nu se puteau obtine nici ele
decit cu coada).

Mi se pare foarte interesant business-ul cu "kurtoscalacs". Intr-
adevar, la toate tirgurile si festivalurile de peste an, se serveste
cu cozi substantiale. O data pe an , cind ajunge si in urbea noastra,
este, singurul motiv care ma scoate din casa (datorita nevestei) spre
a ma aglomera in zona de conflict mici-manele-beroase. Cu toate astea
o firava initiativa de acum citiva ani de a produce on permanent
basis pentru consumatorul indigen s-a sufocat destul de repede in
lipsa masei critice de pofticiosi. Se pare ca "kurtoscalacs"-ul e
asociat cu evenimentul, cu sarbatoarea. Pacat insa ca nu e marketizat
si in afara evenimentelor provacate de fel de fel de autoritati, in
sarbatorile veritabile cum ar fi Craciunul.

> Nu mai stiu ce s-a intimplat cu amica mea (probabil ori s-a dus la
un birt cinstit ori a lesinat de foame) dar lipsa de mediatizare pe
listele astea m-a facut sa-mi amintesc de eternele bombaneli ale d-
lui Vasile Ionescu si ale Ruxanderi Costescu care smiorcaie mereu ca
lumea nu-i intelege pe rromi! Pai, domnilor, doamnelor,
domnisoarelor, nÚni ;-) eu habar nu am ce fonduri se invirt in
programele pentru rromi dar, daca nici macar la un astfel de tirg
(care, chiar si cu mediatizare redusa, tot a trezit interes) nu s-au
putut prezenta niste "produse complexe", atunci nu mai stiu cine, cum
si de ce ar trebui sa aiba grija sa "legene" organizatiile de rromi.

Reprosul mi se pare justificat. Ar avea intr-adevar mult de lucru in
privinta asta. Ca sa ma convinga pe mine spre exemplu sa maninc niste
mincaruri specifice, si pregatite de tzigani pe deasupra, cred ca le-
ar trebui vreo suta de ani de insistente.

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM