Inclusiv datorita faptului ca, in citeva zile, demareaza campania electorala, indraznesc sa va invit (si sa va deturnez) catre forumul EuroAtlantic Club, operational din luna iulie - o formula care merita toata atentia dumneavoastra.

Pentru cei care stiu cum functioneaza un forum - iata, mai jos, vizibil doar in mesaje primite in format html, structura forumului EuroAtlantic Club.
Pentru cei care nu stiu cum functioneaza un forum, tot asa: iata, mai jos, vizibil doar in mesaje primite in format html, structura forumului EuroAtlantic Club. Cu simpla explicatie suplimentara ca, pentru a citi si plasa mesaje, trebuie vizitat un anume loc pe net (asta ca sa evit disputa sit vs. site :) ), si anume http://www.europe.org.ro/forum/
Marele avantaj 'personal' fata de un e-grup consta in faptul ca poti citi doar ce vrei - si doar in sectiunile care te intereseaza... Cu amendamentul ca exista, pentru fiecare 'forumist', un cont (echivalent unei casute de e-mail de mici dimensiuni) unde poti primi mesaje private de la unul sau altul dintre ceilalti 'forumisti'. Marele avantaj 'colectiv' consta, in consecinta, in ordonarea subiectelor de discutie intr-un mod inca inaccesibil e-grupurilor.
Marele dezavantaj 'personal' consta in faptul ca trebuie sa te deplasezi 'intr-un loc pe net', in loc sa bintui doar prin propria-ti casuta de e-mail. Dar asta parca n-ar fi un capat de tara...

 Forum   Topics   Posts   Last Post
dezbateri, dispute, incaierari
No new posts alegeri generale 2004

Moderator pegassus
1 1 Sun Oct 24, 2004 11:46 pm
pegassus View latest post
No new posts vesti bune

Moderator pegassus
0 0 No Posts
No new posts vesti proaste

Moderator pegassus
0 0 No Posts
No new posts vesti asa si-asa

Moderator pegassus
1 1 Sat Oct 16, 2004 8:54 am
Virtual View latest post
No new posts doctrina nationala a informatiilor pentru securitate

Moderator pegassus
2 36 Thu Sep 30, 2004 12:55 am
Codruta View latest post
No new posts alte dezbateri curente

Moderator pegassus
2 5 Thu Oct 14, 2004 6:36 pm
Virtual View latest post
cu oengeul la Bruxelles - cum si de ce?
No new posts NGO sau GONGO?

Moderator pegassus
1 1 Mon Oct 25, 2004 9:49 am
pegassus View latest post
No new posts retele europene

Moderator pegassus
0 0 No Posts
negociem pina nu mai ramine piatra pe piatra
No new posts criteriul politic

Moderator pegassus
5 8 Wed Oct 20, 2004 11:32 pm
pegassus View latest post
No new posts educatie, formare profesionala si tineret

Moderator pegassus
4 8 Fri Aug 27, 2004 12:16 pm
Virtual View latest post
No new posts justitie si afaceri interne / libera circulatie a persoanelor

Moderator pegassus
2 5 Sat Sep 18, 2004 1:42 pm
zikyx View latest post
No new posts cultura si politica in domeniul audiovizualului

Moderator pegassus
3 4 Sun Sep 26, 2004 11:26 pm
pegassus View latest post
No new posts reforma administratiei publice

Moderator pegassus
2 4 Fri Aug 06, 2004 12:00 pm
Virtual View latest post
No new posts protectia mediului inconjurator

Moderators pegassus, Codruta
4 15 Sat Oct 16, 2004 8:58 am
Virtual View latest post
europa dumitale
No new posts dilema de vara/toamna

Moderator pegassus
14 18 Fri Oct 15, 2004 8:31 am
Akuma No View latest post
No new posts vacanta mea cu functionarii lor
sa nu ne spuneti ca iar ati avut probleme cu functionarii reprezentantelor diplomatice romanesti prin tarile prin care ati ajuns, la munca sau in vacanta, tz tz tz... hm, ba mai bine spuneti-ne...
Moderator pegassus
2 2 Tue Jul 06, 2004 10:01 am
vlad
View latest post
No new posts alte dileme curente

Moderator pegassus
3 12 Sat Oct 16, 2004 7:45 am
Virtual View latest post
brainbirdwatching
No new posts archaeopteryx

Moderator pegassus
2 3 Wed Jul 07, 2004 10:31 pm
pegassus View latest post
branding de tara
No new posts de miine ne mutam in tara noua

Moderator pegassus
2 0 No Posts
finantarea mea, ce-am facut cu ea?
No new posts grundtvigers' forum
Aici gasiti raspuns la intrebarile: de ce si in ce conditii pot obtine un grant Grundtvig/Socrates? Cum sa procedez? Ce ma fac dupa ce am obtinut finantarea?
Moderator pegassus
1 7 Tue Oct 12, 2004 12:55 pm
Andrei Popescu View latest post
No new posts PHARE pentru dezvoltarea societatii civile

Moderator pegassus
1 1 Thu Sep 09, 2004 6:55 pm
pegassus View latest post
ICT in educatie
No new posts studii si rapoarte

Moderator pegassus
1 1 Sat Sep 18, 2004 8:20 pm
pegassus View latest post

EuroAtlantic Club
monitoring Romania's efforts to join the EU
http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/
mail to: P.O.Box 13-166, Bucharest 70700
e-mail to: [EMAIL PROTECTED]

Yahoo! Groups Sponsor
click here