O fi existand poate si cele care sa incapa prin acul unei siringi.
Acum depinde daca este un ac pentru vaci sau pentru oameni. Despre
implantul in cazul de fata l-am vazut se poate pune sub piele si se
vede si in nici un caz nu poate fi injectat asa simplu:)

Asa poti sa fii injectat cand esti nascut, dar deja o dam in xfiles.
Inca nu e cazul de astfel de griji :) In plus tehnologia nu este
ieftina, cine ti-o pune in mancare trebuie sa aiba un motiv f. bun sa
arunce pe geam bani ca sa stie unde o sa fii in urmatoarele ore... :)

In plus oricum deja s-a facut public ca esti vazut anytime anywhere,
cine se mai agita? Baza de date care este publica, este destul veche,
dar au si cateva chestii live, dar normal ca nu pun public live totul;))
Desigur puteti vedea Pentagonul din satelit
http://www.adr.ro/files/circles/pentagon.jpg
http://www.adr.ro/files/circles/statue_of_liberty.jpg

aeroporturi, baze militare, scoli, porturi, nasa, etc etc etc
Insa nu puteti vedea unele chestii... sa aruncam o pastila si sa zicem
Area51 iar in rest va imaginati voi si cine stie, poate sa caute...:)
http://www.adr.ro/files/circles/area51censonred.jpg
http://www.adr.ro/files/circles/area51uncensonred.jpg

Faptul ca esti "liber" se traduce prin "esti liber sa respecti
ce ti se impune".

Gushterul

Wednesday, October 27, 2004, 4:53:50 AM, you wrote:

V> Astefel de dispozitive de urmarire pot fi implantate si fara  stirea  sau aprobarea
 purtatorului  de mai multi ani.

V> Oricare pamantean poate fi inoculat ( prin siringa) cu un astfel de dispozitiv cand
doarme sau cand este beat fara sa stie  sau sasi reaminteasca. De asemenea pot fi
implantate temporal prin
V> mancare pentru tomp scurt . Si nu utati este suficient sa aveti un astfel de
dispozitiv cusut in  haine.

V> Concluzie
V> 1  Nu mai dormiti
V> 2  Nu va imbatati  ( nici macar cu fericire )
V> 3  Mestecati mancarea  si nu mai mancati la restaorant. Desi daca ne gandim la
nevasta... . care si ea poate fi prinsa  in flagrant si corupta... .
V> 4 Nu mai folositi haine. Umblati in pielea goala.

V> Feriti-va de dujmanul  care va urmareste peste tot !

V> Vasile Bouleanu   .

V> PS
V> Absolut serios.
V> Sistem de urmarire a copiilor  exista  si este in aplicare in USA prin  realizarea
absoluta a unei firme apartinand unui roman-american. Regret ca nu pot sa vorbesc
fiindca nu am inca  aprobarea
> [...]

V> Omul nu mai este de mult timp liber.

V> Oricum implantul nu este obligatoriu. Cine il vrea si-l pune, cine nu
V> sa fie sanatos. De exemplu pentru persoane care au probleme psihice si
V> dispar complet este un lucru bun. Deasemenea ceea ce nu se spune este
V> ca nu este numai implantul ci si alte metode de urmarire. Probabil ca
V> si in Romania ar fi destui care sa puna copiilor un mic tracking la
V> ghiozdan sa stie pe unde isi fac veacul si unde pot fi gasiti...

V> Gushterul

V> Wednesday, October 27, 2004, 3:24:10 AM, you wrote:

s>> Interesant, foarte interesant articol. Cumva Peter Ghita este una si
s>> aceeasi persoana cu BARNABY J. FEDER and TOM ZELLER Jr. Nu de alta,
s>> dar nu stiu cui sa atribui paternitatea articolului.

s>> --- In [EMAIL PROTECTED], "AlterMedia"
s>> wrote:

> [...]
>>> 16_pf.html ] in 15 octombrie si IDG Sweden [
>>> http://www.idg.se/ArticlePages/200410/14/20041014101345_NOK/200410141

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM