Wednesday, October 27, 2004, 6:09:33 AM, you wrote:
c> From: Gushterul <[EMAIL PROTECTED]>
> [...]

c> Da, a intrat o isterie de genul asta in UK, acum vreo 2 ani, cand au fost
c> asasinate 2 fetite.
c> Cred ca romanii s-ar apuca sa puna implanturi la copii intr- veselie - ar fi
c> "de bon ton" sa ai copilul "ocrotitazul baietelului din Constanta. Evident,
c> e mai usor sa-i pui "coada" unui copil (si sa dai o groaza de bani) decat sa
c> ai grija de el, sa te ocupi de educatia lui samd......
c> Si nu uitati ca majoritatea regimurilor dictatoriale au aparut pentru ca
c> lumea zbiera dupa "ocrotire".
c> ma rog: nu neg ca lumea in care m devine, in general, din ce in ce mai
c> paranoica
c> Codruta

Eu nu zic ca imi place, ci ca asta este realitatea ;) In unele cazuri
este buna urmarirea in unele nu. Puterea in state are oricum
posibilitatea sa puna serviicile de informatii sa te fileze 24/24, asa
ca prefer implantul in cazul de fata, decat sa ma bat cu ei pe
locurile de parcare ;)

Gushterul

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM