Recital Stefan Cazimir in Camera Deputatilor
http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&section_id=2&article_id=102948

Legea Pruteanu privind folosirea limbii romane - din care au fost scoase toate
masurile punitive - a primit ieri si votul final al Camerei Deputatilor, doar
deputatul PSD Stefan Cazimir, unul din adversarii proiectului, a profitat de ocazie
pentru a-i recita in versuri Prohodul intr-o parodie dupa "In jurul unui divort" de
George Toparceanu. "Onorat prezidiu si stimati colegi, / Iscusiti si harnici faurari
de legi! / Spre a fi mai clare slabele-mi demersuri / Cer ingaduinta sa vorbesc in
versuri. / Legea lui Pruteanu sta sa avorteze / Lung prilej de glume si de paranteze
/.../ Unii spun ca legea este necesara / Caci primejdii grave limba o-mpresoara / Si
de nu vom tine vajnic arma-n maini / Pulbere se face graiul din batrani. / Altii zic
din contra ca-i o aiureala / Ce tasneste plina dintr-o minte goala / Ca intreg
demersul trage indarat / Si ca senatorul s-a prostit di tat! // Ca sa lamureasca pe
deplin poporul, / Urca la tribuna insusi autorul: / " - E o lege super si s-o trec
insist / Cu intreg elanul meu de traseist. / Pot sa spun rabdare c-am avut destula /
Si de mult imi iese parul prin caciula /.../ Daca azi sau maine legea se promulga /
Noi amenzi babane statul poa'sa mulga. / Ai trecut pe firma un cuvant jegos? / Scot
chitantierul si te ard din gros. / Virgula ca lumea daca n-ai plasat-o, / Te snopesc
la sange si te zbor din NATO. /.../ Si pazind cu ravna stramosescul grai, / Ne va fi
mai dulce traiul pe vatrai". // Nici nu se incheiase predica maiastra / Cand un mars
funebru suna sub fereastra / Cine-i oare mortul? Toti se-ntreaba acum / Cine trist
strabate ultimul sau drum? / Plansa cu sughituri de cernitul tata, / Dusa ii lin la
groapa legea avortata. / Caci la urma urmei ce e un avort? / Nastere normala iar
copilul mort". Dupa acest recital Stefan Cazimir, deputatii au votat totusi legea fara
nici un fel de alte obiectii.

Mircea MARIAN

--
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM