La pisici si caini normal ca nu se vede pentru ca au blana:)
Este subcutanat si se vede/simte la oameni:).

Altfel daca zici injectat si atat vezi maine in ziare titlu "america
inventeaza implanturile de urmarire si le situeaza in creier...":) Ca
doar daca e mic incat poate fi injectat daca nimereste intr-o vena, se
duce lin la creier si ramane agatat de singurul neuron ;))), sau mai
rau ca se transmite prin aer, ca daca bate vantul prea tare?:)

Despre cel in mancare este folosit foarte des mai ades sa fie create
sondaje gen ce hartie igienica prefera oamenii si primesti acasa
amenda cum ca ai poluat cine stie ce margine de drum public:)

Exista un puhoi de chestii noi "neortodoxe" si taman pe asta cu
implantul sar toti. Probabil din cauza filmelor:) Maine poimaine vezi
ca incepi sa ai efecte corona si nu stii de unde lol si te ia
"inteligenta" pe sus ca esti extraterestu :) Gata ca am ajuns offtopic
si vorbesc prea mult ;)

Gushterul

Wednesday, October 27, 2004, 6:22:24 AM, you wrote:

V> Inteleg ca ai vazut o generatie mai veche decat cele injectate in  pisici si caini
la noi :)
V> Este adevarat ca  acul este mai gros dar nu mai gros decat acele folosite la
transfuzii inainte de  revolutie in Romania

V> Mai in gluma mai in serios   chiar este posibil sa fie  inoculat intr-o persoana
care  doarme din cauze provocate  :)

> [...]

V> Desigur puteti vedea Pentagonul din satelit
V> http://www.adr.ro/files/circles/pentagon.jpg
V> http://www.adr.ro/files/circles/statue_of_liberty.jpg

V> aeroporturi, baze militare, scoli, porturi, nasa, etc etc etc
V> Insa nu puteti vedea unele chestii... sa aruncam o pastila si sa zicem
V> Area51 iar in rest va imaginati voi si cine stie, poate sa caute...:)
V> http://www.adr.ro/files/circles/area51censonred.jpg
V> http://www.adr.ro/files/circles/area51uncensonred.jpg

V> Faptul ca esti "liber" se traduce prin "esti liber sa respecti

purtatorului de mai multi ani.

cand doarme sau cand este beat fara sa stie sau sasi reaminteasca. De asemenea pot fi
implantate temporal prin
dispozitiv cusut in haine.

nevasta... . care si ea poate fi prinsa in flagrant si corupta... .

absoluta a unei firme apartinand unui roman-american. Regret ca nu pot sa vorbesc
fiindca nu am inca aprobarea

s>>> Interesant, foarte interesant articol. Cumva Peter Ghita este una si
s>>> aceeasi persoana cu BARNABY J. FEDER and TOM ZELLER Jr. Nu de alta,
s>>> dar nu stiu cui sa atribui paternitatea articolului.

s>>> --- In [EMAIL PROTECTED], "AlterMedia"

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM