From: "Gushterul" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "VB" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, October 27, 2004 6:22 AM
Subject: Re: [protest-ro] PERICOL ! /// !Re: SUA LEGALIZEAZA IMPLANTELE RFID
PE OAMENI

> [...]
> Desigur puteti vedea Pentagonul din satelit
> http://www.adr.ro/files/circles/pentagon.jpg
> http://www.adr.ro/files/circles/statue_of_liberty.jpg
>
> aeroporturi, baze militare, scoli, porturi, nasa, etc etc etc
> Insa nu puteti vedea unele chestii... sa aruncam o pastila si sa zicem
> Area51 iar in rest va imaginati voi si cine stie, poate sa caute...:)
> http://www.adr.ro/files/circles/area51censonred.jpg
> http://www.adr.ro/files/circles/area51uncensonred.jpg
>
> Faptul ca esti "liber" se traduce prin "esti liber sa respecti

sau aprobarea  purtatorului  de mai multi ani.

dispozitiv cand doarme sau cand este beat fara sa stie  sau sasi
reaminteasca. De asemenea pot fi  implantate temporal prin
astfel de dispozitiv cusut in  haine.

gandim la nevasta... . care si ea poate fi prinsa  in flagrant si corupta...

realizarea absoluta a unei firme apartinand unui roman-american. Regret ca
nu pot sa vorbesc fiindca nu am inca  aprobarea

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/DXOolB/TM