Salut,

Profit de o scurta odihna (de dupa terminarea unui proiect) ca sa va amintesc de
stirea aia de acu vreo 10 zile, de la ProTV, cu "demonstrantii platiti".

Am discutat intre timp cu mai multe persoane / ONG / jurnalisti si exista cateva ONG
(inclusiv din mass-media) care ar FI dispuse sa sustina o scrisoare de protest (care
ar putea fi trimisa chiar la ProTV in prima faza - dar ar merge si pe liste, pentru
"mediatizare").
Problema e ca momentan eu sunt intr-o criza TOTALA de inspiratie, asa ca poate se
gandeste cineva cum s-o redactam - deci, ma ajuta cineva? sau doreste cineva sa fie
cel / cea caruia / careia sa-i apartina "demersul"?

Ma gandesc mai ales la prima parte: cum o facem? "mai multe ONG (optional: de mediu)"?
"un grup de persoane (nu-mi place "un grup de...") interesate de protectia mediului /
de paduri"?

ZAU ca nu-mi trece nimic prin cap acum, poate ma ajutati :)
Motivul pentru care ar trebui s-o facem mi l-a spus clar chiar cineva din presa: ca sa
se STIE ca acest gen de lucruri se observa, ca exista "reactii", ca trebuie sa fie
atenti pe viitor! Ca reactia poate fi de grup (si ca asta ii poate afecta!!!).

Ma gandesc ca, daca nu se scuza, se poate merge chiar mai departe: pot fi avertizati
chiar marii lor furnizori de publicitate (ma rog, nu stimabilu guvern - asta
"prietenii stiu de ce" ;))

Io zic sa batem fierul cat e cald! ;)

Multumesc pentru orice sfat! :)

"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM