Anuntul e pus la unul din avizierele facultatii (Bucuresti, desigur ;)
Sper ca merge cineva implicat in campanie, eu NU sunt in Bucuresti maine, din pacate - daca nu cineva din campanie, sper ca merg macar 2 - 3 persoane care sa puna niste intrebari mai "incomode".
Apropo de "noile descoperiri" - Dl. Paul Damian (care conduce celebrul "program National Alburnus Maior"), directorul MNIR, NU a publicat, cf. contractului cu RMGC, cel de-al doilea volum de cercetari arheologice, ceea ce, din punctul meu de vedere, ar putea sa insemne ca "tzine cu ursul". Nu stiu daca informatia asta e exacta - dar se poate verifica destul de simplu, cf. Legii 544 a accesului la informatie! ;)

Iar din punctul meu de vedere, mineritul si mediul sunt ABSOLUT inamici! Nu mai vorbesc din pdv. "social"!

Codruta

Joi, 4 noiembrie 2004, ora 12:00
Cladirea Balcescu, sala PA

Garry O'Connor - Exploration Manager:
- "Noi descoperiri la Rosia Montana"
- "Programul de dezvoltare al viitoarei exploatari si fezabilitate"

John Aston - Environment Manager:
- "Dezvoltarea durabila, minieritul, mediul si comunitatile umane"
- "Minieritul si mediul: trebuie sa fie neaparat inamici?"

--
"Let me, at least, to know that she'll try

Yahoo! Groups Sponsor
click here