Ghiciti cine s-a alaturat corului de lingai de la
fituica-osana a lui Marean - Monitorul de Vrancea?!

Ion Cristoiu, fiul Gagestiului, in calitatea care l-a
consacrat - de editorialist.

Ca furnizor de continut, Cristoiu mi-a fost
indiferent, iar ca arhitect de ziare, l-am admirat
pentru pragmatism.

Insa asocierea cu Monitorul de VN, oficiosul mazgalit
pe genunchi de niste absolventi de liceu in antecamera
lui Marean, imi releva - cel putin mie - adevaratul
calibru al personajului Ion Cristoiu, care trebuie ca
a ajuns foarte, foarte rau cu banii si cu demnitatea,
pentru a urca in asemenea barca de borfasi.

Check out the new Yahoo! Front Page.
www.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/DXOolB/TM